بازی، موج جدید اکوسیستم استارتاپی هند

اکوسیستم استارتاپ‌های بازی هند یک میلیارد دلاری می‌شود

0

اکوسیستم استارتاپ‌های بازی هند یک میلیارد دلاری می‌شود. صنعت بازی هند در حال ترقی است؛ از ۲۹۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ تا تخمین ۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱٫ استارتاپ ایندیا میشن یک پروژه دولت هند برای ارائه پلتفرم کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی کافی برای جوانان این کشور است.

صنعت بازی هند در حال ترقی است؛ از ۲۹۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ تا تخمین ۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱. استارتاپ موفق ایندیا میشن یک پروژه دولت هند برای ارائه پلتفرم کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی کافی برای جوانان این کشور است.

امروز‌، با اینکه صحنه استارتاپی در هند با فین‌تک، جمع‌آورنده‌های تاکسی و شرکت‌های تجارت الکترونیک گره خورده است، استارتاپ‌های بازی نقش مهمی را در رشد این اکوسیستم ایفا می‌کنند و سود بسیاری دارند.

در چند سال اخیر، رشد حوزه بازی همراه‌ چشمگیر بوده است.

سال ۲۰۱۷، هند یکی از ۵ کشور برتر در زمینه بازی‌های همراه در دنیا بود.

به لطف رشد دسترسی به اینترنت، بازی همراه پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است.

امروز‌، بزرگ‌ترین پایگاه کاربران اندروید در دنیا در هند واقع شده ‌و به همین دلیل بازی همراه هند بسیار پررونق است.

برخی از این بازی‌ها به سودهای کلان دست یافته‌اند و شرکت‌های ملی و بین‌المللی دارند که به دنبال گزینه‌هایی برای تامین بودجه برای کسب‌و‌کارهای خود هستند.

صحنه استارتاپی داخلی در اوایل سال ۲۰۰۰ از ۲۵ شرکت تشکیل شده بود.

به مروز زمان، با تمرکز روی مخاطبان هندی، آنها موفق شدند برخی از بازی‌های محبوب را مناسب با بافت کشور هند تولید کرده و به بازار عرضه کنند.

در نتیجه برخی‌ شرکت‌ها سودهایی را برای سرمایه‌گذارانشان به همراه داشتند که ۲۰۰ برابر بیشتر از پتانسیل رشد بالای این صنعت بود. در واقع، آنها در تامین سرمایه نیز بسیار موفق عمل کردند.

استارتاپ‌های بازی هند گزینه‌های رایگان را نیز در اختیار کاربران خود قرار دادند.

آنها توانستند از تقاضای رو به رشد برای نسخه‌های رایگان بازی‌های خود کسب درآمد کنند، زیرا از طریق تبلیغات داخل اپلیکیشن یا خرید‌های داخل اپلیکیشن درآمد به دست می‌آوردند.

استارتاپ‌های بازی در این کشور متوجه شدند که داستان موفقیت چین را نمی‌توان در هند پیاده کرد. محرک‌های رشد این بازار نوآوری و بافت محلی بودند که روی طرح‌های توسعه «ساخت هند» تمرکز داشتند.

آینده استارتاپ‌های بازی هند بسیار روشن است. از آنجا که این شرکت‌ها روی محدوده و کاربرد فناوری‌های در حال ظهور مانند هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و غیره تمرکز دارند، این کشور در آینده به بزرگ‌ترین مرکز بازی دنیا تبدیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.