بازاریابی دیجیتال و نوآوری در خاورمیانه

0

گروه بازاریابی HIVE که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد، یکی از آژانس‌های پیشرو در زمینه بازاریابی دیجیتال در مصر و خاورمیانه به شمار می‌رود که با داشتن دو دفتر در قاهره و دوبی و استخدام بیش از ۵۰ کارمند، از جمله گروه‌های پیشرو در زمینه ارتباطات نوآورانه محسوب می‌شود.

گروه بازاریابی HIVE که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد، یکی از آژانس‌های پیشرو در زمینه بازاریابی دیجیتال در مصر و خاورمیانه به شمار می‌رود که با داشتن دو دفتر در قاهره و دوبی و استخدام بیش از ۵۰ کارمند، از جمله گروه‌های پیشرو در زمینه ارتباطات نوآورانه محسوب می‌شود.

استفاده از تمام شیوه‌های ارتباطات دیجیتال، شاخصه عمده این شرکت به شمار می‌رود که با استخدام متخصصان خلاق، طراحان وب و موبایل، محققان بازار و متخصصان VR به عنوان یک مدل منحصربه‌فرد دیجیتال در زمینه بازاریابی فعالیت می‌کند.

شناسایی هدف

گروه HIVE معتقد است که هر برندی بر اساس هدفی شکل گرفته ‌و به همین دلیل نیز نخستین گام برای طراحی یک روند بازاریابی مناسب برای آن برند، شناخت درست اهداف آن است؛ به همین دلیل نیز این گروه تبلیغاتی، برای ایجاد داستان منحصربه‌فرد هر برندی، ناگزیر از شناسایی درست اهداف آن است.

گفت‌وگو با صاحبان برند، بررسی تاریخچه آن، یافتن نکات جالب توجه در ارتباط با محصولات آن و در نهایت ایجاد شور و شوق در زمینه ایجاد داستان مرتبط با برند مذکور، از جمله عواملی هستند که این گروه بازاریابی، در کنار شناسایی درست اهداف برندها، مد نظر دارد.

قدرت ارتباطات در بازاریابی

ایجاد ارتباطات نوآورانه به عنوان یکی از شاخصه‌های قابل توجه گروه HIVE شناخته می‌شود، به طوری که این شرکت، به مشتریان خود نوید برقراری ارتباطات قوی را با مخاطبانشان می‌دهد.

قدرت ارتباط آن چیزی است که ‌در این گروه تبلیغاتی، به‌شدت روی آن تأکید می‌شود. برقراری یک ارتباط قوی با مخاطبان جهانی که طیف گسترده‌ای از آنان در رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی حضور دارند، بخش مهمی از فعالیت این شرکت را تشکیل می‌دهد؛ به همین دلیل نیز در زمینه استفاده از شیوه‌های مختلف ارتباطات دیجیتال، فعالیت پررنگی داشته و به منظور برقراری یک ارتباط مستمر و تأثیرگذار با مخاطبان برندهای مختلف، حضور چشمگیری در رسانه‌های دیجیتال دارد.

ارائه یک ماهیت پویا از برند

آنچه در این گروه بازاریابی اهمیت دارد، پویایی یک برند است، به این معنا که یک نام تجاری باید بتواند پس از طی‌کردن فرایندی که گروه HIVE برای آن تدارک دیده است، حرکتی پویا داشته و به رشد مداوم برسد. برای رسیدن به این منظور نیز این گروه بازاریابی، خود را مجهز به دانش پیشرفته‌ای می‌کند که شامل شناختن رفتار مصرف‌کنندگان، استراتژی‌های مربوط به نام تجاری و خلاقیت است؛ یعنی برای ایجاد تحرک و پویایی دائم در روند رشد یک برند، مجموعه‌ای از دانش‌ها لازم است تا در نهایت یک نام تجاری بتواند روند رو به رشدی را در پیش بگیرد. در همین زمینه نیز گروه HIVE به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که اندازه یک برند، یعنی بزرگی و کوچکی آن، اهمیتی نداشته و با داشتن یک دانش پیشرفته، هر برندی، چه بزرگ و چه کوچک، می‌تواند به مرحله پویایی دست پیدا کند.

از ایده تا رسانه

روند بازاریابی گروه HIVE شامل ایده‌های خلاق و رسانه‌های ترکیبی است، به این معنا که در ابتدا، پس از نخستین گام، یعنی شناسایی یک برند و اهداف آن، ارائه ایده‌های خلاقانه در دستور کار این گروه قرار گرفته و کارشناسان و متخصصان، به دنبال ارائه طرح‌هایی هستند که در عین اجرایی‌بودن و همگام‌بودن با اهداف برند مذکور، از خلاقیت قابل توجهی نیز برخوردار باشند. سپس با طراحی و اجرای کمپین‌های متعدد و مناسب، روند بازاریابی را ادامه داده و در نهایت نیز از یک ترکیب رسانه‌‌ای برای اجرای این روند استفاده می‌کنند. برای آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.