ال‌جی به دنبال مشارکت با ان‌ویدیا در خودروهای خودران

0

جو سئونگ جین، نایب رئیس و مدیرعامل شرکت ال‌جی، اظهار کرده که این تولیدکننده لوازم خانگی کره‌ای قصد دارد با شرکت ان‌ویدیا در حوزه توسعه رانندگی خودکار مشارکت کند.

به گفته مدیرعامل ال‌جی، این شرکت می‌تواند با شرکت‌های راهکار رانندگی خودکار مانند ان‌ویدیا که در توسعه راهکاری برای خودروهای خودران پیشرو هستند، همکاری کند تا کسب‌و‌کار قطعات خودروی آن را توسعه دهد.

او می‌گوید: «شرکت‌هایی مانند ان‌ویدیا در حوزه توسعه راهکارهای رانندگی خودکار پیشرو هستند، ما می‌توانیم راهکارهای آن را خریداری کنیم تا اپلیکیشن‌های بهتری بسازیم.»

شرکت ال‌جی در حال کار ‌روی ایجاد اپلیکیشن‌هایی برای رانندگی خودکار است مانند یک راهکار تله‌ماتیک نسل بعدی. سال گذشته این ابرقدرت فناوری با هیر تکنولوژی، ارائه‌دهنده جهانی خدمات موقعیت مکانی و نقشه‌کشی دیجیتالی، شراکت کرد تا اطلاعات دقیق نقشه‌ها را ارائه دهد.

این شرکت همچنین نمایشگرهای نسل بعدی را با استفاده از فناوری اولد و نیز الگوریتم‌هایی که تصاویر در حال حرکت را پردازش می‌کردند، برای خودروها ارائه داد.

خودروهای خودران نه‌تنها به راهکارهایی برای انجام رانندگی نیاز دارند بلکه باید اپلیکیشن‌هایی مانند نقشه جی‌پی‌اس با دقت بالا و نمایشگرهایی داشته باشند که تمام اطلاعات را نشان می‌دهند.

علاوه بر فروش موتور خودروهای برقی و سیستم‌های اطلاعاتی به برندهای بزرگ خودروسازی، ال‌جی به دنبال ورود به حوزه رانندگی خودکار بوده و معتقد است که می‌تواند کمک شایانی به صنعت خودروهای خودران کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.