استارتاپی که بیماران به آن اعتماد دارند

0

با تکامل روزافزون صنعت مراقبت‌های بهداشتی، استارتاپ‌های خلاق همچنان به استفاده از فناوری برای تسهیل در همه چیز از تشخیص و درمان گرفته تا پرداخت ادامه می‌دهند. زاک‌داک نیز در این صنعت به سرعت در حال تغییر یک نوآور به شمار می‌رود.

زاک‌داک یک پلتفرم آنلاین است که به ارائه تجربه مراقبت‌های بهداشتی بهتر برای کاربران اختصاص داده شده است. بیماران می‌توانند از طریق بازدید از وب‌سایت یا استفاده از اپلیکیشن زاک‌داک وقت ملاقات‌های پزشکان محلی را مشاهده کنند و به طور آنلاین و فوری وقت ملاقات خود را رزرو نمایند، نظرات بیماران را درباره پزشکان مختلف مطالعه کنند، برای چک‌آپ خود برنامه‌ریزی کنند و حتی از قبل فرم اتاق انتظار را پر کنند.

زاک‌داک ۱.۸ میلیارد دلار ارزش دارد و تجربه بی‌سیم، قابل دسترس و ساده‌ای را ارائه می‌دهد که بیماران امروزی انتظار دارند. هم‌بنیانگذار و مدیرعامل زاک‌داک، اولیور خراز می‌گوید: «در گذشته اینطور بود که پزشکان با بیماران خود در ارتباط بودند، می‌دانستند بیماران‌شان چه کسانی هستند. اما امروزه تداوم زیادی در روابط پزشک و بیمار وجود ندارد. موفقیت زاک‌داک در معکوس کردن این امر است. در واقع ما به پزشکان امکان می‌دهیم تا رابطه فعال و مثبت با بیماران خود داشته باشد. لازم نیست آنها از طریق تلفن برنامه خود را مرور کنند. آنها به طور مداوم تحت مراقبت هستند و سالم‌تر باقی می‌مانند.» دفتر مرکزی خدمات زمانبندی مراقبت بهداشتی آنلاین زاک‌داک در نیویورک سیتی است و دفاتری نیز در آریزونا و ایندیانا دارد. اعضا که همان پرسنل پزشکی زاک‌داک هستند، می‌توانند به عنوان یک خدمات آنلاین یا از طریق نرم‌افزار تقویم دفتر یا با وب‌سایت به سیستم زمانبندی دسترسی داشته باشند. جدول زمانبندی اعضا در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

پایگاه داده قابل جست‌وجو شامل تخصص‌ها، محدوده خدمات، موقعیت مکانی مطب، عکس، پیشینه تحصیلی پرسنل و نظرات کاربران است. برای هر پزشک، کاربران می‌توانند وقت‌های خالی را بررسی کرده و یک وقت ملاقات تعیین کنند.

این خدمات که در ابتدا فقط به منهتن محدود می‌شد، اکنون ۴۰ درصد از جمعیت آمریکا را در بیش از ۲۰۰۰ شهر پوشش می‌دهد و بیش از ۵میلیون نفر در ماه از آن استفاده می‌کنند. این خدمات در سیستم عامل اندروید، آی‌او‌اس، اپلیکیشن وب و نیز به زبان اسپانیایی قابل دسترسی است.

در اکتبر ۲۰۱۲، این استارتاپ اولین محصول جدید خود را راه‌اندازی کرد که زاک داک چک این نام داشت. این محصول به بیماران امکان می‌دهد تا از قبل فرم‌های مربوطه را به طور آنلاین پر کنند. این شرکت از سال ۲۰۱۳ بیش از ۹۵ میلیون سرمایه خطرپذیر از سرمایه‌گذاران خود دریافت کرده است.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.