تلفن اندرویدت رو به یک هات‌اسپات وای‌فای رایگان تبدیل کن

گاهی اوقات وقتی شما در سفر هستید و به اتصال اینترنتی نیاز دارید، به وای‌فای دسترسی ندارید. اگر وارد اپلیکیشن فاکس‌فای (FoxFi) شوید، می‌توانید تلفن اندروید خود را به یک هات‌اسپات وای‌فای رایگان تبدیل کنید.

این ابزار بدون نیاز به روت‌کردن می‌تواند هات‌اسپات بلوتوث یا وای‌فای را در دستگاه اندروید شما ایجاد کند. فاکس‌فای قابلیت‌های مهمی را ارائه می‌دهد و در بسیاری از مواقع استفاده از آن آسان است. نسخه رایگان این اپلیکیشن در حال حاضر عرضه شده اما محدودیت مصرف دارد.

پس از نصب سریع و آسان این اپلیکیشن، فاکس‌فای به شما امکان می‌دهد تا از تلفن خود به عنوان یک هات اسپات وای‌فای استفاده کنید. هیچ گزینه‌ای برای تنظیم کردن وجود ندارد. فقط کافی است آن را دانلود و اجرا کنید.

این آسان‌ترین ابزار هات‌اسپات در بازار است و خوب کار می‌کند. فاکس‌فای یک حالت بلوتوث دارد تا شما بتوانید از دستگاه به عنوان یک مودم در یک شبکه بی‌سیم استفاده کنید. به علاوه، این اپلیکیشن دارای امنیت رمز عبور WPA2 و اسم شبکه سفارشی‌سازی شده است.

رابط کاربری این ابزار ساده و زیباست و تنها با یک تلنگر فعال می‌شود. با این حال باید گفت که هنگام استفاده از دستگاه به عنوان هات اسپات مصرف باتری به شدت بالا می‌رود.

فاکس‌فای بر خلاف سایر اپلیکیشن‌های تتر وای‌فای، به روت کردن نیاز ندارد. به دلیل محدودیت‌های قراردادی، برخی از اوپراتورهای شبکه موبایل و خدمات همراه این اپلیکیشن را در فروشگاه خود مسدود کرده‌اند. با این حال، فاکس‌فای به صرفه‌جویی در هزینه‌های استفاده از اینترنت کمک می‌کند.

فیلد‌پالس (FieldPulse)
فیلد‌پالس

فیلدپالس

فیلد‌پالس (FieldPulse) یک اپلیکیشن مقرون‌به‌صرفه و همه‌کاره برای پیمانکاران خدماتی است تا بتوانند کارهای خود را مدیریت کنند. از محل کار یا ‌حین سفر از طریق اپلیکیشن‌های همراه، فیلدپالس به کسب‌وکارهای کوچک مانند پیمانکاران دستگاه‌های تهویه هوا، متخصصان برق و پیمانکاران ویژه کمک می‌کند تا برنامه کاری خود را مدیریت کرده و در مدیریت مشتریان، تهیه صورتحساب و آمار، پیگیری ساعات کاری کارمندان، پیگیری موقعیت مکانی جی‌پی‌اس و غیره با آنها همکاری می‌کند.

این ابزار یک گزینه فوق‌العاده و مقرون‌به‌صرفه برای استارت‌آپ‌هایی است که به دنبال سازماندهی و توسعه کسب‌وکار خود هستند.با فیلدپالس افراد می‌توانند از هر کجا کسب‌وکار خدماتی خود را اداره کنند.

این ابزار به‌روز‌رسانی‌های وضعیت را در زمان واقعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن:

  •   مدیریت مشتری و داده‌های تاریخی

  •   برنامه‌ریزی کاری و اعزام اعضای تیم

  •   آمار همراه و تهیه صورتحساب

  •   مدیریت کارها

  •   فید‌های فعالیت و گزارش به‌روز‌رسانی وضعیت

  •   مسیریابی موقعیت مکانی اعضای تیم

آوارد والت
آوارد والت

آوارد والت

اگر سفر کاری در پیش دارید، می‌توانید در بسیاری از برنامه‌های مربوط به شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها، موسسات اجاره خودرو و غیره ثبت‌نام کنید. اپلیکیشن آوارد والت تمام این اطلاعات را در یک مکان در اختیار شما قرار می‌دهد تا در وقت شما صرفه‌جویی شود.

آوارد والت (AwardWallet) برنامه‌های شما را پیگیری می‌کند. برای مثال، مقدار مساحتی که معمولا با هواپیما طی می‌کنید، هتل‌ها و کارت اعتباری. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت به حساب‌ها و برنامه‌های سفر خود حتی در مکان‌هایی که اتصال به اینترنت امکان‌پذیر نیست، دسترسی داشته باشند.

نسخه فعلی این اپلیکیشن شامل قابلیت‌های مهم زیر می‌شود:

  •   فهرست تمام برنامه‌هایی که شما در پروفایل خود اضافه کرده‌اید

  •   مشاهده برنامه‌ها با جزئیات

  •   امکان به‌روز‌رسانی حساب‌های شما

  •   امکان مشاهده تمام داده‌ها در حالت آفلاین پس از ورود به سیستم

  •   امکان مشاهده تمام برنامه‌های سفر شما

  • امکان مشاهده وضعیت پرواز و گزینه‌های پرواز جایگزین

 

ریممبر د میلک
Remember the Milk

ریممبر د میلک

ریممبر د میلک (Remember the Milk)، یک اپلیکیشن فوق‌العاده دیگر برای فهرست کارهایی است که صاحبان هر استارت‌آپ یا کسب‌وکار باید انجام دهند. کاربران می‌توانند از فهرست‌های هوشمند استفاده کنند. آیتم‌ها را با تاریخ مشخص کنند. این ابزار به طور خودکار کارهای شما را بر حسب سررسید پروژه‌ها سازماندهی می‌کند.

این اپلکیشن هوشمند (Remember the Milk) برای افرادی که مشغله زیادی دارند، بسیار مناسب است. از جمله ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن عبارتند از:

  •   عدم نیاز به فکرکردن به کارهایی که باید انجام دهید و سپردن آنها به اپلیکیشن

  •   یادآوری از طریق ایمیل، پیامک، پیام فوری، توییتر و اعلان‌های همراه

  •   اشتراک‌گذاری فهرست‌ها و ارائه کارها به سایرین تا کارها سریع‌تر انجام شوند

  •   همگام‌سازی در تمام دستگاه‌های شما

  •   سازماندهی بر اساس اولویت‌ها، تاریخ سررسید، تکرار، فهرست‌ها، تگ‌ها و غیره

  •   جست‌وجوی کارها و یادداشت‌ها و ذخیره 

  •  جست‌و‌جوهای مورد علاقه در فهرست‌های هوشمند

  •   مشاهده کارهای نزدیک و برنامه‌ریزی بهترین روش انجام آنها

  •   یکپارچه‌سازی با جیمیل، گوگل کلندر، توییتر، اورنوت و غیره

  •   تقسیم‌کردن کارها به بخش‌های کوچک‌تر 

لینک کوتاه : http://bit.ly/2Pv8M7f

دیدگاه شما چیست؟

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید