مطرح‌شدن یک برند در سطح جهانی و پیشتازی آن در عرصه بین‌المللی از جمله چشم‌اندازهای کلیدی بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها محسوب می‌شود.‌ با حضور برندهای بین‌المللی در ایران، شرکت‌های ایرانی باید برندسازی خود را در سطح برندهای بین‌المللی انجام داده تا بتوانند در بازار رقابتی، پیروز میدان باشند‌ چراکه برندهای ایرانی جزء برندهای مطرح جهانی نیستند.‌ شرکت‌ها و صنایع برندینگ خود را چگونه باید انجام دهند تا بتوانند در سطح یک برند بین‌المللی باشند. برند ملی چه نقشی در برندینگ کسب‌و‌کارهای یک کشور دارد و شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها چگونه می‌توانند برند ملی را تقویت کرده که در نهایت بتوانند با قدرت بیشتر در عرصه بین‌المللی حضور پیدا کنند. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با توجه به موارد ذکر شده و اهمیت موضوع برندسازی بین‌المللی‌، اقدام به برگزاری سمیناری بین‌المللی با عنوان «برندسازی بین‌المللی» کرده است. در این سمینار شرکت‌کنندگان می‌توانند از تجارب شرکت‌های سامسونگ وکاله که از  برندهای بین‌‌المللی و ایرانی هستند، بهره‌مند شوند. همچنين این سمینار با سیستم ترجمه همزمان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان در این سمینار، گواهینامه نیز دریافت می‌کنند. اين سمينار در روز پنج‌شنبه 14بهمن ماه در محل دانشكده مديريت دانشگاه تهران برگزار مي‌شود.

لینک کوتاه : http://bit.ly/2BMzSos

دیدگاه شما چیست؟

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید