برای نوشتن دنبال خلاق‌ها بگردید

0

خودتان هم نمی‌دانید اما باور کنید یا نه، آدم‌هایی در این جهان پیدا می‌شوند که خلاقیت و هوش بالایی دارند و می‌توانند به ثانیه‌ای دنیای وب را متحول کنند. همین آدم‌ها ممکن است وقتی برای شما کار می‌کنند، این استعدادها را در خود نشان ندهند و جایی دیگر آنچنان خودشان را مستعد جلوه دهند که چشم‌هایتان از تعجب باز بماند. همانطور که کاملا برعکس آن هم صادق است. شما ممکن است به رزومه یک نفر نگاه کنید و با اکراه او را در تیم خود قرار دهید و پس از مدتی ناباورانه به وضعیت کاری او نگاه کنید و ذوق‌زده شوید. برای جلوگیری از این موارد، لازم است بدانید برای تولید محتوا نیاز به افرادی خلاق، با روابط‌عمومی بالا و البته هوشیار احتیاج دارید؛ کسانی که به اطرافشان دقت می‌کنند و از کنار آدم‌ها و اتفاقات بی‌توجه نمی‌گذرند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، روش معرفی شرکت است. افراد حاضر در تیم تولید محتوای شما باید دقیقا بدانند شما چه کاری انجام می‌دهید و حتی رویاهای شما را هم بدانند.

آنها باید بتوانند جزئیاتی که می‌بینند، در نظمی منطقی قرار دهند تا در نهایت وظیفه‌شان را به استراتژی اصلی نزدیک کنند. 

از سوی دیگر، در میان ویژگی‌های این افراد، باید به دنبال سابقه نوشتاری‌شان هم بگردید. به هر حال مهم است که این افراد بتوانند بنویسند یا نوشته‌های دیگران را ویرایش کنند یا حتی متن خوب را از متن بد تشخیص دهند؛ وظیفه‌ای که به جز با نوشتن به دست نمی‌آورند.

همان‌طور که باید بتوانند اطلاعات یکسان را در قالب نوشته‌های متفاوت برای شبکه‌های اجتماعی متفاوت تولید کنند. تمام اینها را در کنار ویژگی‌های شخصیتی فرد قرار دهید و سعی کنید تا محیطی مناسب برای او فراهم کنید. خودتان بهتر از هر کسی می‌دانید؛ خلاقیت به این سادگی‌ها خودش را بروز نمی‌دهد. 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.