مهم‌ترین دغدغه: صداقت با مشتریان

چند نکته کلیدی در رویکرد بازاریابی آژانس Bssp

1

آژانس Bssp یک شرکت تبلیغاتی کامل و مستقل است که کمک به مشتریان جهت حل مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی‌شان را در دستور کار خود قرار داده است. استفاده از عنصر خلاقیت، شناخت اهداف و بینش‌های اساسی برندها، داشتن صداقت با مشتریان، ارزیابی عملکردها و … از مهم‌ترین ویژگی‌های خاص این گروه بازاریابی به شمار می‌روند. 

آژانس Bssp یک شرکت تبلیغاتی کامل و مستقل است که کمک به مشتریان جهت حل مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی‌شان را در دستور کار خود قرار داده است.

استفاده از عنصر خلاقیت، شناخت اهداف و بینش‌های اساسی برندها، داشتن صداقت با مشتریان، ارزیابی عملکردها و … از مهم‌ترین ویژگی‌های خاص این گروه بازاریابی به شمار می‌روند. 

  خلاقیت در راستای تأثیرات مثبت

اعتقاد به تأثیر مثبت یکی از فاکتورهای مهمی است که درآژانس Bssp به آن پایبند هستند، به این معنا که این گروه بازاریابی با در کنار هم قرار دادن دو عنصر خلاقیت و تغییر، سعی در ایجاد یک تأثیر مثبت بر روند شناخت مصرف‌کنندگان از یک برند دارند.

از آنجایی که استفاده از رویکردهای خلاقانه در یک فرایند بازاریابی می‌تواند بر روند برندسازی و شناساندن یک نام تجاری بسیار تأثیرگذار باشد، این کمپانی تبلیغاتی به دنبال رویکردهای خلاقانه‌ای است که منجر به تغییرانی مثبت در روند بازاریابی یک برند شده و در نهایت یک تأثیر مثبت و ماندگار را روی مصرف‌کنندگان برند مذکور باقی می‌گذارند.

  صداقت با مشتریان

آژانس Bssp با استفاده از روش‌های به‌روز بازاریابی، رسانه‌های اثربخش، تجزیه و تحلیل داده‌ها و … سعی در ارائه یک برنامه بازاریابی منسجم و کاربردی به مشتریان خود دارد، اما از آنجایی که حل چالش‌های کسب‌وکارها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این کمپانی است، باید با مشتریان خود صادق بوده و حقایق کسب‌وکارشان را با آنها در میان بگذارد.

به زعم دست‌اندرکاران این شرکت، ارائه نتایج به مشتریان شجاعت زیادی می‌طلبد، چراکه نتایج مذکور پس از بررسی‌ها و مطالعات فراوان حاصل شده و چه بسا حقایق و چالش‌هایی را از یک کسب‌وکار نشان دهند که چندان به مذاق صاحبان آن خوش نیامده و حتی باعث ناامیدی آنها شود؛ اما روندی که این گروه بازاریابی در پیش گرفته، داشتن صداقت است، به این معنا که تمام نقاط ضعف و قوت یک کسب‌وکار و خصوصا چالش‌های آن را بیان کرده و سپس برنامه پیشنهادی خود را در زمینه بازاریابی ارائه می‌دهد.

طبیعی است که در پیش گرفتن چنین روندی می‌تواند در جلب اعتماد مشتریان مؤثر بوده و از همه مهم‌تر، برندها با آگاهی از چالش‌ها و مشکلات موجود، برنامه‌های بازاریابی این شرکت را بپذیرند.

  از بینش تا عملکرد

گروه تبلیغاتی Bssp به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که درست‌ترین و دقیق‌ترین برنامه را برای آنها طراحی می‌کند، برای رسیدن به چنین امر مهمی نیز از بینش‌ها و عقاید ریشه‌ای یک برند شروع می‌کند، به این معنا که اهداف و معیارهای آن را شناخته و با ارائه یک تعریف دقیق از آنها، اهداف مذکور را دوباره مورد بازبینی قرار می‌دهد؛ اهدافی که برنامه‌های استراتژیک بازاریابی بر اساس آنها شکل خواهد گرفت و به همین دلیل نیز شناسایی و تعریف دقیق آنها، بسیار ضروری است.

در ادامه نیز این گروه بازاریابی، با ارزیابی عملکردهای ارتباطی یک برند و تعیین میزان بازخوردی که از سوی مخاطبان داشته‌ است، سعی در ارائه یک برنامه منسجم بازاریابی دارد که با استفاده از عناصر خلاقانه و ابزارهای مدرن بازاریابی، برای مخاطبان ارائه خواهد شد.

  ارزیابی مداوم عملکرد

یکی از نکات جالب توجهی که در روند برنامه‌های بازاریابی این گروه تبلیغاتی دیده می‌شود، ارزیابی مداوم عملکرد است، به این معنا که این شرکت، با استفاده از داده‌هایی که در اختیار دارد، به تجزیه و تحلیل روند بازاریابی مشتریان خود پرداخته و رویکردهایی را ارائه می‌دهد که ریشه در یک درک عمیق از موفقیت مشتریان دارند.

بر همین اساس نیز این گروه بازاریابی، به طور مداوم به تجزیه و تحلیل روند بازاریابی خود و مقایسه آن با نحوه موفقیت مشتریان می‌پردازد، به این معنا که با راه‌اندازی برنامه‌های مختلف تست و یادگیری، سعی در بهبود عملکرد خود دارد. در پیش گرفتن چنین روندی، از طرفی باعث کاهش درصد خطاهای احتمالی شده و از طرف دیگر، نظر برندهای مختلف را نسبت به این شرکت بازاریابی مثبت خواهد کرد.

  طراحی مبتنی بر هویت

تیم Bssp با استخدام کارشناسان متخصص طراحی، روند طراحی را در برنامه‌های بازاریابی خود به طور قابل توجهی ارتقا داده است، به این معنا که مهندسان طراحی این شرکت معتقد هستند، طراحی بخشی از هویت یک برند بوده و به همین دلیل نیز در سیستم طراحی خود، حفظ هویت یک نام تجاری را به عنوان یک نکته کلیدی و تأثیرگذار، رعایت می‌کنند.

در همین راستا نیز به دنبال ارائه طرح‌هایی هستند که فراموش‌نشدنی و معنادار باشند، برای رسیدن به این امر نیز پس از شناسایی دقیق یک نام تجاری، اهداف و معیارهای اصلی آن، به دنبال هویت اصلی آن برند بوده و سعی می‌کنند تا به گونه‌ای نمادین و در عین حال تأثیرگذار و فراموش‌نشدنی، هویت مذکور را در طراح خود بگنجانند.

۱ دیدگاه
  1. مهدی خرسند می‌گوید

    سلام .تشکر
    مقاله مفیدی بود .به نظر من صداقت گزینه بسیارموثری در کسب وکار است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.