یک آفیس تمام‌عیار برای کسب‌وکارها

0

قبل از توسعه ابزارهای همکاری وب ‌هایپرآفیس، از این نرم‌افزار پیشرفته فقط در شرکت‌های بزرگ با جیب‌های پر پول و تیم فناوری اطلاعات حرفه‌ای استفاده می‌شد.

  • HyperOffice

مقوله مدیریت برای هر کسب‌و‌کاری اعم از بزرگ و کوچک، یک موضوع بسیار مهم به شمار می‌رود. ‌هایپر‌آفیس مجموعه‌ای یکپارچه از اپلیکیشن‌های وب کاربرپسند و مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌دهد که ابزارهای ضروری برای همکاری، برقراری ارتباط‌ و مدیریت اطلاعات در هر زمان و از طریق اتصال اینترنتی را برای کسب‌و‌کارهای جدید و در حال رشد فراهم می‌کند. ابزارهای‌ هایپر‌آفیس طیف وسیعی از نیازهای ابزاری در یک سازمان را پوشش می‌دهد؛ ایمیل کاری دارای آنتی ویروس، ناشر محل کار، مدیریت سند آنلاین، مدیریت پروژه، تقویم‌های مشترک، دایرکتوری‌های مخاطب، تالارهای گفت‌وگو، همگام‌سازی اوت‌لوک، دسترسی همراه، ایمیل فوری به طیف وسیعی از دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها، پایگاه‌های داده آنلاین، فرم‌های وب و غیره.

هایپرآفیس اکثر خدمات و ابزارهای کسب‌و‌کاری را که شما به آنها نیاز دارید، ارائه می‌دهد.‌ هایپر‌شیر به شما امکان می‌دهد تا ایمیل، مخاطبان، تقویم‌ها و کارها را با مایکروسافت اوت‌لوک و بدون نیاز به مایکروسافت اکسچینج همگام‌سازی کنید. ‌هایپرموبایل به شما امکان می‌دهد تا ایمیل، مخاطبان، تقویم‌ها و کارها را با اکثر دستگاه‌های همراه اعم از آیفون، بلک‌بری، اندروید، ویندوز‌فون و غیره همگام‌سازی کنید. ‌هایپردرایو نیز امکان مدیریت، همکاری و آپلود فایل‌ها به طور مستقیم از دسکتاپ را برایتان فراهم می‌کند.

قبل از توسعه ابزارهای همکاری وب ‌هایپرآفیس، از این نرم‌افزار پیشرفته فقط در شرکت‌های بزرگ با جیب‌های پر پول و تیم فناوری اطلاعات حرفه‌ای استفاده می‌شد. ‌هایپر آفیس این فناوری‌های شرکتی را مقرون‌به‌صرفه کرده و در اختیار شرکت‌هایی قرار داده است که کارمندان آنها از دو تا چند صد نفر هستند. ‌هاپیر‌آفیس راهکارهای برون‌سپاری‌شده را ارائه می‌دهد، بدین معنی که مشتریان لازم نیست زیرساخت تعیین کرده، یک راهکار را پیکربندی یا مدیریت کنند. کاربران فقط به یک مرورگر و اتصال اینترنت نیاز دارند و در تمام مراحل، ‌هایپر‌آفیس با آموزش‌ها، پشتیبانی تلفنی زنده، مشاوره، سفارشی‌سازی در صورت تقاضا و غیره از آنها پشتیبانی می‌کند.

شرکت‌های در حال رشد از ‌هایپر‌آفیس به عنوان یک پلتفرم اینترانت، یک راهکار مدیریت پروژه، یک ابزار همکاری تیمی، خدمات ایمیل کاری، یک پلتفرم پیام‌رسان همراه یا یک جایگزین برای راهکارهای پرهزینه مانند اکسچینج و شیر‌پوینت استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های اصلی این ابزار به شرح زیر است:

همکاری: مدیریت سند، کارهای گروهی

پیام‌رسانی: وب ایمیل، همگام‌سازی اوت‌لوک، تقویم‌ها/مخاطبان مشترک

مدیریت پایگاه داده آنلاین و فرم‌های وب

ارسال ایمیل، مخاطبان، تقویم‌ها و کارها به اکثر تلفن‌های همراه

مدیریت مخاطب و مدیریت روابط با مشتریان: کتابچه تلفن آنلاین، همگام‌سازی همراه

تقویم‌های مشترک: گروهی و شخصی، یادآورها، رمزگذاری با رنگ

تالار‌های گفت‌وگو و رأی‌گیری

ارسال نظرات و اعلامیه‌ها.

  • CentralBOS

سنترال باس یک نرم‌افزار کامل برای پخش روند جامع کسب‌و‌کار برای عمده‌فروشان و فروشندگان کوچک و متوسط است. راهکار این ابزار مشتری، محصول، اطلاعات حسابداری و شخصی را از طریق ارائه ماژول‌هایی برای منابع انسانی،پرداخت حقوق، مدیریت سفارش، مدیریت روابط با مشتریان، امور مالی و مدیریت موجودی به هم گره می‌زند. سازمان‌ها می‌توانند تمام عملیات‌ها و داده‌ها، اعم از تجزیه و تحلیل در زمان واقعی‌ را از یک مکان امن و مرکزی که روی هر دستگاهی قابل دسترسی است، مشاهده کنند.

این اپلیکیشن پلتفرم‌های مختلف را به هم پیوند می‌دهد تا در سراسر منابع، قابلیت‌ها‌ و بخش‌های یک سازمان کارآمدی و شفافیت ایجاد کند. ماژول حسابداری و امور مالی به کسب‌و‌کار کمک می‌کند تا بودجه‌بندی، برنامه‌ریزی و تطابق کارها را انجام دهند و نیز صدور صورتحساب، وصول چک و غیره را به طور ایمن به انجام برسانند. ماژول مدیریت موجودی این اپلیکیشن نیز به حذف خطرات مربوط به هر گونه بی‌دقتی، تکرار یا عدم تطابق بین موجودی و حساب‌ها کمک می‌کند. قابلیت‌ها عبارتند از: بررسی موجودی در زمان واقعی، تهیه خودکار سفارش خرید، هشدارها، تایید بارکد و غیره. ماژول‌های مدیریت سفارش این ابزار نیز به تسهیل روند سفارش‌دهی، انجام سفارش و تهیه صورتحساب کمک می‌کند. این ماژول با تمام قابلیت‌های اداری یکپارچه‌سازی می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا تمام روند خرید را از سفارش خرید تا پرداخت‌های مشتری مدیریت کنند. ماژول مدیریت روابط با مشتریان این پلتفرم به نمایندگان فروش کمک می‌کند تا کارها را مدیریت کنند و به کاربران امکان می‌دهد تا مدیریت، واردکردن داده و پیگیری کارها را انجام دهند. این ماژول نقش مهمی در ارسال خودکار سفارش‌های فروش دارد و به کاربران امکان می‌دهد تا فروش، مجموعه و گزارش‌های خود را سفارشی‌سازی کنند. منابع انسانی و پرداخت حقوق نیز مجموعه‌ای از خدمات را ارائه می‌دهد، از پردازش حقوق و تطابق مالیات گرفته تا رسیدگی به حقوق و منابع انسانی. این پورتال به کارمندان امکان می‌دهد تا به اطلاعات پروفایل خود، اظهارنامه‌های پرداخت چاپی، درخواست مرخصی و غیره دسترسی داشته باشند.

از جمله ویژگی‌های اصلی سنترال باس عبارتند از:

حساب‌های قابل پرداخت

حساب‌های قابل دریافت

وصولی‌ها

مدیریت مالیات

پیگیری موجودی

بررسی موجودی

نقش‌های تعریف شده توسط کاربر

سطوح مختلف امنیت برای ذخیره‌سازی داده و دسترسی کاربر

مدیریت هزینه‌ها

مدیریت روند تولید

هشدارها

کلیک-برای-پرداخت

گزارش‌های مالی

مدیریت مظنه فروش

مدیریت ارسال

چاپ اظهارنامه پرداخت

مدیریت گزارش‌ هزینه‌ها

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.