یلدای کار‌آفرینان استارتاپی در تهران، کرمانشاه و خرم‌آباد هم برگزار می‌شود

0

همایش بزرگ روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

سال ۹۵ شروعی بود برای یک دور‌همی بزرگ خانواده استارتاپی ایران. امسال هم قرار است دومین یلدای کار‌آفرینان استارتاپی در تهران برگزار شود. این همایش بزرگ روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. سال قبل اولین یلدای استارتاپی‌ها با حضور حداکثری فعالان اکو‌سیستم استارتاپی ایران در کتابخانه ملی ایران با اجرای سه پنل برگزار شد. در سال ۹۵ در پنل کارآفرینان سعید محمدی مدیر‌عامل دیجی کالا، شهرام شاهکار مدیر عامل اسنپ، محمد‌جواد شکوری‌مقدم مدیرعامل آپارات، علیرضا صادقیان مدیر‌عامل نت‌برگ و نازنین دانشور مدیر‌عامل تخفیفان میلاد صابری بنیانگذار کار‌بانک حضور داشتند. در پنل سرمایه‌گذاری هم سعید رحمانی مدیر‌عامل سرآوا، شهاب جوانمردی مدیر‌عامل فناپ، رضا زرنوخی رئیس انجمن وی‌سی ایران و علی فیاض‌بخش مدیر سابق حرکت اول شهرام شریف روزنامه‌نگار حوزه تکنولوژی شرکت کرده بودند.  در پنل سوم که به مدیریت رضا کلانتری‌نژاد مدیر‌عامل شتاب‌دهنده شزان برگزار شد، محسن ملایری مدیرعامل آواتک، ناصر غانم‌زاده مدیر سابق فینوا، حمزه قطبی‌نژاد مدیر‌عامل نوتک، احمد‌رضا مسرور مدیر‌عامل دیموند و محمد امینی صمیمی مدیر‌عامل شفق حضور داشتند. مدیریت همایش هم با اکبر‌هاشمی مدیر مسئول هفته‌نامه شنبه بود.

  •  یلدای ۹۶

امسال هم مانند سال گذشته خانواده اکوسیستم استارتاپی ایران گردهم می‌آیند تا از بیم‌ها و امیدهایشان برای سال ۹۷ بگویند؛ از مشکلاتی که پشت سر بود و از موانعی که باید گذر کنیم و از آینده پیش روی اکوسیستم استارتاپی ایران.  همچنین علاوه بر تغییراتی در اجرا و موضوعات برای اولین‌بار از دو تندیس رونمایی خواهد شد؛ «تندیس اسب تک‌شاخ» و «تندیس یلدا».  این تندیس‌ها به استارتاپ‌های موفق و توسعه‌دهندگان اکوسیستم کار‌آفرینی و استارتاپی اهدا خواهد شد. در یلدای ۹۶ علاوه بر حضور بخشی از پنلیست‌های سال قبل، تعداد بیشتری از مدیران و فعالان زیست‌بوم استارتاپی به این جمع اضافه خواهند شد و با شما صحبت خواهند کرد. برای ثبت‌نام می‌توانید به سایت ایوند مراجعه کنید.

مدیران استارتاپ‌هایی که تمایل دارند در بازدید از مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کنند، می‌توانند با دفتر هفته‌نامه شنبه تماس بگیرند و هماهنگی کنند 

  •  یلدا درشهر زلزله‌زده کرمانشاه 

به همت جوانان استارتاپی و مسئولان کرمانشاه علی‌رغم اینکه این شهر درگیر زلزله و تبعات دردناک آن است، بچه‌های خونگرم و فعال کرمانشاهی تصمیم دارند که اول دی ماه «یلدای کار‌آفرینان استارتاپی» را در این شهر برگزار کنند. آژانس تبلیغاتی باروک و شرکت دانش‌پرداز شناختی و شتاب‌دهنده تیک و هفته‌نامه شنبه از حامیان این ایونت هستند. همچنین قرار است مدیران استارتاپی که در این رویداد حضور پیدا می‌کنند، در این سفر یک‌روزه از مناطق زلزله‌زده بازدید ‌‌‌و با مردم درد‌کشیده سرپل ذهاب ابراز همدردی کنند. مدیران استارتاپ‌هایی که تمایل دارند در بازدید از مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کنند، می‌توانند با دفتر هفته‌نامه شنبه تماس بگیرند و هماهنگی کنند.

  •  يلداي كارآفرينان استارتاپی  در خرم اباد

اولین یلدای استارتاپی خرم اباد پنجشنبه ۳۰ آذر از ساعت ‌۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در  سالن همایش اتاق بازرگانی لرستان که همراه هفته‌نامه شنبه حامی این رویداد است، برگزار می‌شود. دریلدای کار‌آفرینان استارتاپی خرم اباد تبسم لطیفی بنیانگذار استارتاپ مامان‌پز و سجاد چاری‌پور بنیانگذار استارتاپ pay.ir برای جوانان استارتاپی خرم اباد صحبت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.