گردش مالی خود را مدیریت کنید

0
  • MYOB Invoices  

با کمک ام‌وای‌اوبی اینویسز صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند گردش مالی، صورتحساب‌ها و مبالغ پرداختی خود را مدیریت کرده و با حسابدار خود در فضای ابری همکاری داشته باشند. این ابزار یک اپلیکیشن صدور صورتحساب است که به کاربران امکان می‌دهد تا در حین سفر نیز از امور مالی کسب‌و‌کار خود مطلع باشند.

قابلیت‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

تهیه صورتحساب از تلفن هوشمند

مدیریت مخاطبان و گردش مالی در حین سفر

واردکردن داده‌های کمتر، دقت کار را افزایش داده و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند

امکان می‌دهد تا زمان بیشتری را روی کسب‌و‌کار روزانه خود صرف کنید

نرم‌افزار حسابداری شما را به طور خودکار به‌روز‌رسانی می‌کند.

به علاوه امکان تهیه صورتحساب، ویرایش و ارسال آن و نیز پیگیری یک صورتحساب و وضعیت تحویل آن وجود دارد. شما می‌توانید وضعیت پرداخت را پیگیری کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های این ابزار مدیریت گردش مالی در زمان واقعی است به این صورت که کاربر می‌تواند فعالیت صورتحساب را در زمان واقعی کنترل کند و از وضعیت فعلی آن مطلع شود. به علاوه می‌تواند بررسی کند که چه کسی صورتحساب را پرداخت و چه کسی پرداخت نکرده است. با این اپلیکیشن می‌توان از صورتحساب‌هایی که در پرداخت آنها تاخیر به وجود آمده است، مطلع شد.

از سوی دیگر نیز کاربر می‌تواند در حین سفر تمام مخاطبان خود را مشاهده کند، مخاطبان جدید به آنها بیفزاید، مخاطبان فعلی را ویرایش کند، وضعیت صورتحساب هر مخاطب را مشاهده نماید، به آسانی صورتحساب‌های پرداخت نشده را پیگیری کرده و نرم‌افزار نقشه‌یابی تلفن هوشمند خود را یکپارچه‌سازی کند تا مسیرهای رانندگی و رسیدن به مخاطبان را دریافت کند. ورود به سیستم این اپلیکیشن به طور ایمن صورت می‌گیرد. شما برای ورود به آن باید از حساب MYOB خود استفاده کرده و سپس یک پین امنیتی چهاررقمی را برای دسترسی سریع تعیین کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.