کیشت، اعتبار فوری برای خرید آنلاین

0

کیشت (Kissht) یک استارتاپ‌ فین‌تک است که به مصرف‌کنندگان اعتبار فوری ارائه می‌دهد تا بتوانند در نقاط فروش دیجیتالی (اعم از آنلاین و آفلاین) خرید کنند

هند یکی از کشورهایی است که در آن استارتاپ‌های زیادی در حوزه فین‌تک بنیانگذاری شده‌اند.کیشت (Kissht) یک استارتاپ‌ فین‌تک است که به مصرف‌کنندگان اعتبار فوری ارائه می‌دهد تا بتوانند در نقاط فروش دیجیتالی (اعم از آنلاین و آفلاین) خرید کنند.

از طریق اپلیکیشنی که این استارتاپ عرضه کرده است، کاربران می‌توانند اقلام مختلفی را از قبیل تلفن همراه، لپ‌تاپ، جواهرات و لوازم برقی، بدون داشتن کارت اعتباری خریداری کنند.

پس از ورود به حساب خود در این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند شرکای تجاری را مشاهده کرده یا از فروشگاه کیشت خرید کنند. کاربر می‌تواند اسناد را آپلود کره و پرداخت‌ را انجام دهد.

برای مشتریانی که وام دارند، کیشت یک گزینه ارائه می‌دهد تا بتوانند اعتبار موجود را بررسی کنند. همچنین، کاربران می‌توانند پرداخت زودهنگام انجام دهند یا صورتحساب‌های آتی را مشاهده کنند.

این استارتاپ فین‌تک وام‌های نقدی را نیز ارائه می‌دهد که می‌توان از آنها برای بازسازی خانه، تعطیلات، خرید لوازم مصرفی، آموزش، وام کوتاه‌مدت برای خرید لوازم و غیره استفاده کرد.

طبق ادعای وب‌سایت رسمی کیشت، تایید وام در پلتفرم در هر کجا بین ۹۰ تا ۱۲۰ ثانیه طول می‌کشد. این شرکت ادعا می‌کند که نرخ بهره ثابتی دارد که هر ماه مطالبه می‌شود. اخیرا این استارتاپ ۱۰میلیون دلار از سرمایه‌گذاران خود بودجه دریافت کرده است.

این استارتاپ وام‌دهی علاقه‌مند است تا حضور خود را در۱۵ تا ۲۰ شهر رده دوم و سوم در هند توسعه دهد. با ظهور تجارت الکترونیک، مصرف‌کنندگان هر چه بیشتر به دنبال اعتباردهی آسان برای خریدهای آنلاین خود می‌گردند.

کیشت از طریق تایید وام‌ها و حضور روز‌افزون در شهرهای این کشور به این تقاضا پاسخ می‌دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.