کَل، روزشماری خوش‌سیما

اپلیکیشن تقویم هوشمند، ساده و رایگان

0

کَل (Cal)  یک اپلیکیشن تقویم هوشمند، ساده و رایگان است. با رابط زیبا، نوآورانه و سریع خود، کل تنها اپلیکیشن تقویمی است که توجه کاربران را به سمت خود جلب می‌کند.

کَل (Cal) یک اپلیکیشن تقویم هوشمند، ساده و رایگان است. با رابط زیبا، نوآورانه و سریع خود، کل تنها اپلیکیشن تقویمی است که توجه کاربران را به سمت خود جلب می‌کند. با این اپلیکیشن شما می‌توانید:

یک رویداد ایجاد کنید: هنگام تایپ‌کردن، این ابزار تشخیص می‌دهد که می‌خواهید با چه کسی ملاقات کنید و کجا می‌خواهید بروید.

هر روز با یک عکس جدید و فوق‌العاده شروع می‌شود تا روز خود را خوب شروع کنید.

این ابزار دارای ردیاب کار است: شما می‌توانید تقویم خود را ارتقا دهید و از طریق اتصال کل با ابزار انی‌.دو در همان فضا به کارهای خود رسیدگی کنید.

به طور بی‌سیم با تمام خدمات تقویم فعلی خود ارتباط برقرار می‌کنید و همیشه به‌روز خواهید بود.

برنامه‌ریزی روزانه با این ابزار آسان خواهد بود. با اتصال کل به ابزار انی.دو می‌توانید کارهای روزانه خود را بررسی کنید. پیدا‌کردن مکان‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های بزرگ در نزدیکی رویدادهای شما با این ابزار آسان می‌شود. حتی با یک کلیک از داخل این برنامه می‌توانید یک تاکسی اوبر بگیرید.

این اپلیکیشن برای ثبت لحظات مهم طراحی شده است. این ابزار به شما کمک می‌کند تا بین کار، زندگی و وقت فراغت خود تعادل برقرار کنید.

رابط کاربری منحصر‌به‌فرد این اپلیکیشن چشم‌انداز واضحی از روز شما و آنچه باید انجام دهید، ارائه می‌دهد. با گذشت ساعات روز، کل همراه با شما خواهد بود و قابلیت‌های جدیدی را به شما ارائه خواهد داد.

یکپارچه‌سازی مخاطب، موقعیت مکانی و اجتماعی به شما امکان می‌دهد تا از داخل اپلیکیشن پیام‌ها را ارسال کرده و برای مراسم خاص برنامه‌ریزی کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.