کمپین «محتوای تولیدی کاربر» راه‌اندازی كنید

0

راه‌اندازی یک کمپین محتوای تولیدی کاربر یکی از موثرترین راه‌های ساخت برند شما محسوب می‌شود. دقت کنید که استفاده از محتوای تولیدی کاربر نباید به صورت تبلیغی برای برند و یا اپلیکیشن شما به نظر برسد، بلکه کاربران می‌بایست در کانون توجه آن باشند. به همین منظور کمپین محتوای تولیدی کاربر شما می‌بایست موارد ذیل را در‌برداشته باشد:

 مشتری را در مرکز توجه قرار دهید: کمپین فوق می‌بایست با مشتریان شما صحبت کرده و ارزش‌ها، علایق و احساسات آنها را دربرگیرد. این کمپین می‌بایست موجی از هیجان را در مخاطبانتان ایجاد کند.

 معتبر و خلاق باشید: به هیچ‌وجه از کمپین سایر برندها الگوبرداری نکنید، از تخیلات خود به منظور نمایان‌شدن هویت برندتان بهره ببرید. تا زمانی که محتوا و برنامه آن با برند شما مرتبط است، همه چیز خوب پیش می‌رود.

 از کمپین خود پشتیبانی کنید: از طریق وب‌سایت و پروفایل‌های اجتماعی خود به منظور جلب توجه مشتریان کمپین خود را معرفی کنید. برای تشویق مشتریان به مشارکت در کمپین جایزه‌ای را در نظر بگیرد. همچنین به مشتریانی که محصولات و خدمات شما در فضای مثبت معرفی کردند، بدون برنامه قبلی پاداش دهید!

  یک اجتماع ایجاد کنید: به جای ایجاد موقعیت «ما» در برابر «آنها» که سعی می‌کنید نظر مساعد مخاطبان را به خود جلب کنید، کمپین شما می‌بایست مخاطبان را یکجا جمع کند. شرکت‌کنندگان باید حس کنند بخشی از یک فرآیند خاص هستند.

 عوامل بصری را فراموش نکنید: دانستن این نکات خالی از لطف نیست که ۷۴درصد خریداران نقد و بررسی‌های همراه با عکس و ویدئو را ترجیح می‌دهند. طبق تحقیقات در پردازش اطلاعات بصری ۳۰درصد مغز فعال است، در حالی که در پردازش اطلاعات حاصل از لمس‌کردن و اطلاعات شنیداری به ترتیب ۸درصد و ۳درصد مغز فعال است. همچنین افراد ۳ روز پس از شنیدن اطلاعات تنها ۱۰درصد آن را به یاد می‌آورند، در حالی که اگر تصویری مرتبط با همان اطلاعات نیز ارائه می‌شد، افراد ۶۵درصد آن را به خاطر می‌سپردند.

 اینستاگرام را به کار بگیرید: تصاویری که کاربران برای اینستاگرام خود از محصول شما تولید می‌کنند نسبت به تصاویر حرفه‌ای ۲۵درصد نرخ تعامل را افزایش می‌دهد. همچنین ۷۲درصد مشتریان بر این باورند كه تصاویر موجود در اینستاگرام شانس خرید آنها را افزایش داده است و ۴۰درصد آنها در نهایت کالایی را که در اینستاگرام یافته‌اند، می‌خرند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.