کلاب رنتر سایت اجاره کالا و فروش اقساطی

0

کلاب رنتر از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به عنوان یک استارتاپ با هدف اجاره کوتاه مدت انواع کالا و تجهیزات آغاز نمود. این استارتاپ  پس از مدتی فعالیت در این زمینه ، توانست جایگاه اولین و بزرگترین مرجع اجاره کالا را برای خود کسب کند.

کلاب رنتر هم اکنون در سه بخش اجاره کالا ، اجاره به شرط تملیک و جذب سرمایه گذار  فعالیت دارد ، در ادامه در این رابطه توضیحاتی داده می شود.

 

قطعا شما هم در بعضی از مواقع نیاز به وسیله یا لوازمی دارید که خرید آن ها برای شما امکانپذیر نیست یا به نوعی احتیاج شما به صورت موقت می باشد، شما می توانید با هزینه بسیار مناسب تمامی وسایل مورد نیاز  خود را اجاره کنید و پس از مدت زمانی که خود تعیین کرده اید آن را بازگردانید.

شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر انواع کالاها و تجهیزاتی همچون کنسول بازی، تجهیزات نمایشگاهی ، لوازم دیجیتال ، تجهیزات مراسم ، و تجهیزات بهداشتی و سلامتی را مشاهده و بررسی کنید، سپس به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و در اسرع وقت  کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

اجاره به شرط تملیک قراردادی توافقی است که به وسیله آن کالایی با عنوان اجاره به فرد تحویل داده می‌شود  و طبق شرایطی که فروشنده مشخص می‌کند ، اجاره گیرنده می‌تواند همان کالا را به صورت اقساطی به مالکیت خود در آورد.

در صورتی که کل قوانین در عقد قرارداد ، توسط طرفین رعایت شود و فرد اجاره گیرنده کل اقساط خود را به موقع پرداخت کند مالک باید آن کالا را به مالکیت فرد طرف قرارداد در بیاورد.

مزیت بسیار مهم این است که اجاره گیرنده پس از تحویل کالای نو می تواند مدتی با آن کار کند و در صورتی که بنا به دلایلی خواست بتواند کالا را به فروشنده بازگرداند و فقط بهای اجاره آن مدت را پرداخت نماید.

می توان به اجاره به شرط تملیک وسایل دیجیتال ، لوازم خانگی ، وسایل سرگرمی ، وسایل شخصی ، وسایل اداری و سیم کارت نام برد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال سرمایه گذاری مطمئن و بی دردسر می‌گردید می توانید با این روش درآمد خوبی را برای خود کسب کنید ، این روش راهی برای سرمایه گذاری است که ریسکی برای شما ندارد.

شما می توانید با روش های مختلفی که به شما پیشنهاد می شود از جمله سرمایه گذاری یا خرید کالا خود را در سود اجاره به شرط تملیک محصولات کلاب رنتر شریک کنید.

همچنین برای بررسی و مشاهده کالاهای بخش اجاره به شرط تملیک به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و یا جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

رپرتاژآگهی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.