کار گوروس؛ بازار آنلاین خودرو آمریکا

وب‌سایت خرید و تحقیق درباره خودرو

0

کار‌گوروس (CarGurus) یک وب‌سایت خرید و تحقیق درباره خودرو در ماساچوست، آمریکا، است که به کاربران در مقایسه فهرست‌های محلی خودروهای صفر و کارکرده‌ و تماس با فروشندگان کمک می‌کند. کار گوروس، سال ۲۰۰۶ توسط لانگلی اشتاینرت، هم‌بنیانگذار تریپ‌ادوایزر، راه‌اندازی شد.

یکی از استارتاپ‌های مورد نیاز برای بازارهای امروزی به بازار خرید و فروش خودرو مربوط می‌شود. حجم بالای خرید و فروش روزانه خودرو موجب شده استارتاپ‌های زیادی وارد این حوزه شوند.

کار‌گوروس (CarGurus) نیز یک وب‌سایت خرید و تحقیق درباره خودرو در ماساچوست، آمریکا، است که به کاربران در مقایسه فهرست‌های محلی خودروهای صفر و کارکرده‌ و تماس با فروشندگان کمک می‌کند.

کار گوروس در سال ۲۰۰۶ توسط لانگلی اشتاینرت، هم‌بنیانگذار تریپ‌ادوایزر، راه‌اندازی شد. این شرکت ابتدا کار خود را به عنوان یک وبلاگ اجتماعی خودرو آغاز کرد که در آن مصرف‌کنندگان می‌توانستند نظرات و پرسش‌های خود را درباره دلالان محلی، نمایشگاه‌ها، انواع خودروها و غیره ارسال کنند.

دلالان به آگهی دادن در این سایت خیلی علاقه نشان دادند و این شرکت راهبرد کاری خود را تغییر داد تا دلالان و مصرف‌کنندگان را از طریق ارائه موجودی در سایت به هم وصل کند.

از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱، ترافیک بازدید از این شرکت از ۹ میلیون در ماه به ۲۱ میلیون در ماه رسید.

کار‌گوروس در واقع یک وب‌سایت خرید و تحقیق درباره خودرو است که از الگوریتم‌هایی برای تجزیه و تحلیل و مقایسه قیمت‌ها و قابلیت‌های خودروهایی که برای فروش هستند، استفاده می‌کند.

کاربران می‌توانند خودروهای مورد نظر خود را در منطقه مسکونی خود جست‌وجو کرده و فهرست‌ها را بر حسب قیمت، قابلیت‌ها‌ و اعتبار دلال یا نماینده فروش مقایسه کنند.

به علاوه این شرکت یک پلتفرم گفت‌وگو برای علاقه‌مندان به خودرو و متخصصان خودرو ارائه می‌دهد که در آن می‌توان پرسش‌ها را ارسال کرد، نظرات را بیان کرده، اطلاعات را جمع‌آوری کرد و به اشتراک گذاشت.

تا زمانی که عرضه عمومی اولیه کار‌گوروس ۱۵۰میلیون دلار بود، این شرکت به طور خصوصی اداره می‌شد. اعضای هیات مدیره آن عبارتند از استیو کافر‌ هم‌بنیانگذار و مدیرعامل فعلی تریپ‌ادوایزر‌ و سایمون رات‌من‌ معاون جهانی و مدیر کل پیشین ای‌بی موتورز.

کار‌گوروس در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ در بین ۵۰۰ شرکت خصوصی برتر مجله اینک و در سال ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ یکی از ۵۰۰۰ شرکت برتر این مجله بود. به علاوه فوربس این شرکت را خوش‌آتیه‌ترین شرکت سال ۲۰۱۵ معرفی کرده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.