چرا فضای ابری برای استارتاپ شما ضروری است؟

0

به نظر می‌رسد ترکیبی از سرعت و هزینه کم برای یک استارتاپ ضروری است. شما باید آنچه را که از آن سود خواهید برد مشخص کنید و سپس مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه را انتخاب کنید. البته این همیشه برای استارتاپ‌ها صادق است اما با وجود رقابت شدید به نظر می‌رسد که دستیابی به موفقیت سخت‌تر شده است.

باید توجه داشت که به لطف قابلیت‌های آنلاین و مدرن کسب‌وکارها بسیار آسان‌تر شده‌اند و با کمک اینترنت استارتاپ‌ها می‌توانند در این محیط به‌شدت رقابتی به موفقیت برسند. البته اینترنت چندین مزایای دیگر هم دارد. اینترنت نه‌فقط در شروع یک کسب‌وکار و معرفی آن مفید است، بلکه به تعیین عناصر مهم کسب‌وکار شما نیز کمک می‌کند. اینترنت چگونه می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند؟ پاسخ ساده است؛ با استفاده از فضای ابری. در اینجا می‌بینیم که فضای ابری چگونه در مراحل اولیه کسب‌وکار به شما کمک می‌کند.

 در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد

فضای ابری می‌تواند مقدار قابل‌توجهی از پول شما را ذخیره و پس‌انداز کند. اگر شما داده‌های خود را در سرورهای محلی یا در یک مرکز داده نگه دارید، هزینه‌ها کاهش خواهند یافت. با پردازش فضای ابری، تمام فضای سروری که شرکت شما به آن نیاز دارد، کاملا آزاد خواهد شد.

 تجزیه‌وتحلیل داده‌ها آسان‌تر خواهد بود

پردازش داده درگذشته بسیار پرهزینه بود. باید تحلیلگرانی را استخدام می‌کردید تا داده‌ها را دریافت و آن‌ها را به‌درستی مرتب کنند. اما با وجود فضای ابری دیگر این مسائل مطرح نیست. تجزیه‌وتحلیل داده‌های شما آسان شده است. با فضای ابری، فروش محصول و تعامل با مصرف‌کننده در شبکه‌ای کوچک‌تر اتفاق می‌افتد و جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها بسیار آسان‌تر خواهد بود.

 انتقال از آنچه فکر می‌کنید آسان‌تر است

آیا مقدار زیادی کار و داده در خارج از فضای ابری دارید؟ برای بسیاری از صاحبان کسب‌وکار، این یک مانع برای رسیدن به رویای فضای ابری است. اما نباید این‌گونه باشد. می‌توانید کار خود را از طریق فضای ابری منتقل کنید.

 می‌توانید از هر دستگاهی استفاده کنید

دیگر لازم نیست برای کارهای خاص دستگاه‌های مخصوص بخرید. همه‌چیز در فضای ابری موجود است. می‌توانید با یک دستگاه مانند تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ به تمام اسناد کاری خود دسترسی داشته باشید. این‌گونه کسب‌وکار شما سیار می‌شود اما همچنان امنیت آن برقرار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.