چرا باید روی سالاد سرکه سیب بریزید؟

0

اگر پیش از این روی سالادی که میل می‌کنید سرکه سیب نمی‌ریختید و به غذاهایتان این ماده پرخاصیت را اضافه نمی‌کردید، ادامه این مطلب را بخوانید.

ما به شما می‌گوییم که چرا باید همیشه یک شیشه از سرکه سیب را در خانه داشته باشید.

 مفاصل‌تان ورم کرده؟

کسانی که با درد و عوارض آزاردهنده‌ای که از ورم مفاصل ناشی می‌شود درگیر هستند، باید بیشتر سرکه سیب مصرف کنند. این سرکه میزان زیادی کلسیم، منیزیم، پتاسیم و فسفر دارد و اگر درد مفاصل‌تان به‌خاطر ورمی که کرده‌اند ایجاد شده باشد، به بهبودتان کمک زیادی می‌کند.

 پایتان درد می‌کند؟

اگر امروز حسابی راه رفته‌اید و پاهایتان متورم و دردناک شده است، یک لگن بردارید، کمی آب گرم و کمی سرکه سیب در آن بریزید و چند دقیقه پاهایتان را در این مایع ماساژ دهید.

 سم‌ها در بدن‌تان خانه کرده است؟

به فکر سم‌زدایی از بدن‌تان هستید؟ می‌توانید در دو لیتر آب، دو قاشق غذاخوری سرکه سیب بریزید و در طول روز، آرام‌آرام این مایع سم‌زدا را مصرف کنید.

 دیابت دارید؟

نتایج برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهد که سرکه سیب، توان پایین آوردن قند خون را دارد. به همین دلیل در صورتی‌که دیابت دارید یا آزمایش‌هایتان می‌گوید که قند خون‌تان بالاتر از حد نرمال است، حتما روی سالادی که هر شب میل می‌کنید، کمی سرکه سیب بریزید.

 پرخورید؟

اگر پرخور هستید یا اینکه از رژیم لاغری‌تان نتیجه مطلوبی نگرفته‌اید، سراغ سرکه سیب بروید؛ چراکه نه‌تنها سوخت‌وساز بدن‌تان را بالا می‌برد، بلکه در شما احساس سیری ایجاد می‌کند.

البته یادتان نرود که نباید بیشتر از یکی، دو قاشق سرکه سیب در روز مصرف کنید و با نوشیدن یک فنجان از آن، مثل برخی افراد دیگر به اشتباه بیفتید و معده‌تان را بیمار کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.