پشت هر استارتاپ موفق یک سایت خوب ایستاده!

0

راه‌اندازی یک استارتاپ جدید استرس‌زا و دشوار است. خبر بد اینکه بیشتر استارتاپ‌ها در عرض دو سال بار خود را نمی‌بندند و سرمایه کافی برای حفظ کسب‌وکار را به دست نمی‌آورند. اما اگر استارتاپ شما وب‌سایتی فوق‌العاده داشته باشد، روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دسترسی استارتاپ خود را به مشتریان بالقوه و جدید تقویت کنید و به افرادی که به کسب‌وکار شما علاقه‌مند هستند کمک کنید تا شما را پیدا کنند. با انجام این روش‌ها و رعایت این نکات استارتاپ شما به درآمدزایی مناسب دست پیدا می‌کند و می‌تواند خود را توسعه دهد. اولین مشتریان وب‌سایت شما مشخص می‌کنند که آینده کسب‌وکار شما موفقیت‌آمیز خواهد بود یا شکست خواهید خورد.

  •  استفاده از وب‌سایت شمارش معکوس قبل از راه‌اندازی

ابتدا باید یک پایگاه داده از ایمیل‌های مشتریان بالقوه ایجاد کنید. یکی از تاکتیک‌های مناسب ایجاد یک صفحه شمارش معکوس برای وب‌سایت خود است، قبل از اینکه بخواهید کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کنید. به‌علاوه می‌توانید یک فرم اشتراک روزنامه ایمیلی در آنجا قرار دهید تا نشانی ایمیل افراد علاقه‌مند را دریافت کنید.

  •  برگزاری مسابقات اشتراک‌گذاری اجتماعی

می‌توانید مسابقه‌ای راه بیندازید و از بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه بخواهید اطلاعات وب‌سایت شما را به اشتراک بگذارند.

  •  شهرت خود را مدیریت کنید

اکثر استارتاپ‌ها پول کافی برای استخدام یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کامل یا راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی را ندارند، اما می‌توانند از خدمات شرکت‌های مدیریت شهرت استفاده کنند تا به طور مناسبی از مشتریان بخواهند نظرات و پیشنهاد‌های خود را ارائه دهند و کمپین‌های محتوایی به راه بیندازند. ترویج نظرات مثبت در وب‌سایت، و حتی در وب‌سایت‌های شخص ثالث، می‌تواند به ارسال سیگنال‌های مثبت به مشتریان بالقوه کمک کند. حدود ۸۰ درصد از فروشندگان آنلاین از نظرات آنلاین در تصمیم‌گیری‌های خود استفاده می‌کنند.

  •  برای مخاطبان خود محتوا تولید کنید

یک وب‌سایت استارتاپی در صنعت رقابتی معمولا به‌سرعت غرق نمی‌شود؛ اما در هر صورت باید برای مخاطب خود در بلاگ استارتاپ محتوای مناسبی تولید کنید. معمولا مطالب ارسالی در بلاگ صفحات خوبی را ایجاد می‌کنند که مشتریان بالقوه را از طریق موتورهای جستجو به سمت وب‌سایت شما هدایت می‌کنند و اگر شما در هر پست محتوای خوبی درباره خدمات و محصولات خود ارائه دهید، می‌توانید خوانندگان بلاگ خود را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.