پخش زنده ببینید و خرید تان را درست تحویل بگیرید

0

 

  • Periscope 

اپلیکیشن پریسکوپ یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های کاربردی در اندروید است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا از طریق ویدئوهای زنده تمام دنیا را پخش و جست‌وجو کنید. اخبار فوری را تماشا کنید، از یک محل جدید بازدید کنید، یا افراد جدید را ملاقات کرده و علایق خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. همه این موارد در زمان واقعی اتفاق می‌افتد.

از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پخش ویدئوی زنده و تعامل با افراد از طریق ارسال نظرات و شکلک  جست‌وجوی ویدئوهای زنده معروف از سراسر دنیا یا جست‌وجوی برادکست‌ها بر حسب موقعیت مکانی یا موضوع آیا یک ویدئوی زنده را از دست داده‌اید؟ نگران نباشید، می‌توانید بهترین قسمت‌های آن را در قسمت هایلایت بازپخش تماشا کنید  اشتراک‌گذاری فوری ویدئوهای زنده شما در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی

در نسخه‌های جدید این اپلیکیشن ایرادات موجود برطرف شده است؛ برای مثال، قبلا برنامه یک‌باره بعد از گزارش یک پخش زنده قفل می‌شد، یا تصویر پروفایل بلافاصله بعد از آپلود یک تصویر جدید به‌روزرسانی نمی‌شد یا تعداد نظرات بعد از اتمام برادکست نمایش داده نمی‌شد که همگی این موارد در به‌روزرسانی جدید حل شده است.

  • Hulu

این اپلیکیشن یکی از برترین برنامه‌های کاربردی اندروید است که با آن کاربران می‌توانند فورا به تمام کلیپ‌ها، سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود، همگی در یکجا، دسترسی داشته باشند. امکان تماشای مجموعه سریال‌های اصلی، تمام فصل‌های کلیپ‌های مشهور، اپیزودهای فعلی، فیلم‌ها، نمایش‌های کودکان، کارتون و… با این برنامه وجود دارد. Hulu مجموعه فوق‌العاده‌ای از محتوا دارد که از نمایش‌های شبکه‌های تلویزیونی معروف مانند  FOX، NBC، Disney، ABC، CBS، Cartoon Network  و بسیاری دیگر تشکیل می‌شود.

آخرین اپیزودهای نمایش‌های معروف که در حال حاضر در حال اکران و پخش است، مانند گریز آناتومی، اسکاندال و… و نیز فصل‌های قبلی نمایش‌های معروف در این اپلیکیشن ارائه می‌شود. به‌علاوه کاربران می‌توانند فیلم‌های مشهور را تماشا کنند؛ از فیلم‌های ترسناک گرفته تا کارتون و کمدی. همه اعضای خانواده می‌توانند از تماشای فیلم‌ها و کلیپ‌های تلویزیونی این اپلیکیشن لذت ببرند.

با این اپلیکیشن دیگر بدون وقفه و مکث فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا خواهید کرد و می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید بدون نمایش تبلیغات و آگهی‌های بازرگانی تماشا کنید.

  • SwiftKey Keyboard

SwiftKey Keyboard  یکی از ۲۰ اپلیکیشن برتر اپل در سال ۲۰۱۶ است. این برنامه به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. بیش از ۲۵۰ میلیون نفر در سراسر دنیا از این کیبورد استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن از هوش مصنوعی بهره می‌برد تا به‌طور خودکار، سبک نوشتن شما را، اعم از شکلک‌های مورد علاقه شما، واژگانی که برای شما مهم هستند و نحوه تایپ مورد علاقه شما، بیاموزد. این برنامه به تصحیح خودکار و متن از پیش مشخص‌شده مجهز است که متناسب با شما کار می‌کند. SwiftKey  برای تمام سلایق نوشتاری خدماتی دارد؛ چراکه تمام رنگ‌ها، طراحی‌ها و تم‌ها را دربر‌می‌گیرد. این برنامه از بیش از ۱۰۰ زبان پشتیبانی می‌کند. برای تایپ کردن باید روی صفحه تلنگر بزنید یا انگشت خود را روی صفحه بکشید؛ شکلک‌های مختلفی نیز ارائه می‌شود.

از ویژگی‌های این برنامه عبارت است از:

 از بین بردن اشتباهات شما تایپ سریع‌تر با پیش‌بینی واژگان و عبارات تصحیح خودکار همیشه نام مستعار و اصطلاحات شما را یاد می‌گیرد بیش از ۸۰ رنگ، طراحی و تم صفحه کلید شکلک که احساسات شما را یاد می‌گیرد و پیش‌بینی می‌کند تصحیح خودکار دوزبانه با بیش از ۱۰۰ زبان از جمله زبان‌هایی که در این برنامه پشتیبانی می‌شود می‌توان به انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، ترکی، فرانسوی، عربی، روسی، ایتالیایی و لهستانی اشاره کرد.

  • Doorman Package Delivery

اپلیکیشن دورمان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های شناخته‌شده اپل در سال ۲۰۱۶ است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند از اپلیکیشن‌ها یا وب‌سایت‌های خرید مورد علاقه خود اجناسی را خریداری کنند. از ویژگی‌ها و خدمات این اپلیکیشن آن است که شما می‌توانید بسته‌های خود را ایمن و طبق برنامه زمانی خود، تحویل ‌گیرنده آن‌ها دهید بدون اینکه نگران باشید نکند بسته به دست گیرنده نرسد.

این اپلیکیشن یک برنامه تحویل در صورت تقاضا برای خریداران آنلاین است. با دورمان، خرید‌های آنلاین شما در زمانی که می‌خواهید و طبق برنامه ‌زمانی از ساعت ۶ عصر تا نیمه‌شب و هفت روز هفته به گیرنده تحویل داده می‌شود. این برنامه برای سانفرانسیسکو و بسیاری از مناطق همسایه در شیکاگو و نیویورک خدمات ارائه می‌دهد.

  • نحوه کار اپلیکیشن دورمان

 خرید: هرچه را که می‌خواهید از فروشگاه آنلاین یا اپلیکیشن خرید مورد علاقه خود خریداری کنید.

 ارسال: نشانی دورمان خود را به‌عنوان نشانی ارسال، در قسمت تعیین‌شده وارد کنید. در این صورت اعلان‌هایی برای شما ارسال خواهد شد.

 برنامه‌ریزی: وقتی آماده دریافت بسته خود هستید، یک پنجره تحویل را بین ساعت ۶ عصر تا ۱۲ شب در اپلیکیشن انتخاب کنید.

 تکیه بدهید و استراحت کنید: فقط کافی است در منزل خود را باز کرده و وقتی پیک می‌رسد، بسته را تحویل بگیرید و امضا کنید.

اما این اپلیکیشن چه ویژگی‌های مفید و منحصر‌به‌فردی دارد:

 می‌توانید از اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های خرید مورد علاقه خود استفاده کنید. مهم نیست به‌طور آنلاین خرید می‌کنید یا از اپلیکیشن‌های خرید استفاده می‌کنید، این برنامه به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان و هر کجا لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 آیا تا دیروقت کار می‌کنید؟ ما هم همین‌طور. ما از ساعت ۶ عصر تا نیمه‌شب، هفت روز هفته خدمات ارائه می‌دهیم.

  این برنامه به جلوگیری از سرقت بسته کمک می‌کند. تا زمان تحویل بسته در خانه، لوازم خریداری‌شده شما در محل امنی خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.