ویدئوهای یک‌دقیقه‌ای، رمز رشد هوم‌تاچ

0

یک ایده کاملا ساده در پشت این تجارت کوچک وجود دارد که آن را با تمام وب‌سایت‌های داخلی که می‌شناسیم، متفاوت می‌کند؛ استفاده از اینترنت. به این معنا که آنها برای ارائه خدمات به مشتریانشان با ویدئوهایی یک دقیقه‌ای مراقبت‌کنندگان را معرفی می‌کنند و پیشینه آنها را به زبان ساده می‌نویسند تا کسانی که می‌خواهند فردی را انتخاب کنند، به‌سادگی توانایی بررسی ویژگی‌هایش را داشته باشند. در صفحات شخصی هر کدام از این افراد ستاره‌هایی که دیگران به آنها داده‌اند مشخص است، همان‌طور که سن، مدرک تحصیلی، پیشینه فردی، زبانی که صحبت می‌کنند و … از طرف دیگر صفحات شخصی برای کسانی که نیاز به مراقبت دارند هم وجود دارد و آنها نیز باید ویدئویی یک دقیقه‌ای از فرد را در اختیار این موسسه قرار دهند تا با توجه به شرایط، مناسب‌ترین فرد برای او انتخاب شود. مجموعه این اتفاقات به این معناست که یک ایده خلاقانه می‌تواند تجارتی منحصربه‌فرد را رقم بزند. 

اما نکته‌ای که در این صفحه به آن می‌پردازیم، مربوط به بخش تولیدمحتوای آن است؛ شبیه به اتفاقی که در این موسسه با آن روبه‌رو هستیم، گاهی اوقات بخشی از خلاقیت ما بر مبنای تولید محتوای خاص و اعتمادسازی شکل می‌گیرد.

اگر قرار بود این موسسه صرفا پرستارانی را به منازل افراد بفرستد، احتمالا کسب‌و‌کارشان رونق چندانی نمی‌گرفت و وضعیت به همان شکل باقی می‌ماند. اما آنها با تولیدمحتوایی یک دقیقه‌ای، این احساس اعتماد و شناخت بیشتر را به مشتریانشان بخشیدند و ماهیانه رشدی ۳۰ تا ۴۰ درصدی را تجربه می‌کنند. به همین دلیل بهتر است پیش از آنکه برنامه‌ای کامل و جامع بنویسید و یکجانبه و اقتصادی به دوروبر نگاه کنید، از خودتان بپرسید: «‌تولید محتوا چطور به این ایده کمک می‌کند؟»

با پرسیدن این سوال مباحث جدید و متنوعی در ذهنتان ریشه می‌زند و ممکن است با اضافه‌کردن چند عکس یا یک ویدئوی کوتاه ارزش افزوده‌ای به ایده اولیه اضافه کنید؛ همان‌طور که برای hometouch پیش آمد.

آنها ابتدا در معرض این واقعیت بودند که تعداد افراد نیازمند به پرستار معتمد چقدر زیاد است و برای این اعتمادسازی به دنبال روش‌هایی غیر از خواهش و تمنا گشتند و تولید محتوایی ویژه به کمکشان آمد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.