همکاری مبتنی بر توکن در فین‌تک‌های لندن

0

یک شرکت هلندی که به متخصصان فین‌تک امکان می‌دهد از طریق سیستم مبتنی بر توکن و مجهز به بلاکچین خود فضای دفتری اشتراکی را اجاره دهند، در مرکز جدید نوآوری در لندن راه‌اندازی می‌شود.

یک شرکت هلندی که به متخصصان فین‌تک امکان می‌دهد از طریق سیستم مبتنی بر توکن و مجهز به بلاکچین خود فضای دفتری اشتراکی را اجاره دهند، در مرکز جدید نوآوری در لندن راه‌اندازی می‌شود.

این فضای همکاری پریمابیس نام داشته و قصد دارد یک محیط مقرون‌به‌صرفه را در لندن ارائه دهد تا متخصصان فین‌تک در آن بتوانند شبکه‌سازی انجام داده، با یکدیگر همکاری کنند و ایده‌ها را به اشتراک بگذارند.

رالف مانهایم، مدیرعامل این شرکت، می‌گوید: «با اینکه بسیاری از اعضای ما روی پروژه‌های فین‌تک کار می‌کنند، پریمال‌بیس روی

اکوسیستم «فناوری در حال ظهور» وسیع‌تری تمرکز دارد؛ هر چیزی از واقعیت افزوده، واقعیت مجاز و امنیت سایبری گرفته تا بلاکچین و بیو‌تک. ما می‌خواهیم یک نقطه عطفی در بخش فناوری ایجاد کنیم و جامعه‌ای را برای آن به وجود آوریم که برای دستیابی به اهداف تجاری مشترک با هم همکاری می‌کنند.»

قطعا ایده استفاده از یک فضای همکاری مشترک چیزی است که با توجه به افزایش قیمت اجاره‌ها در لندن به‌شدت مورد استقبال قرار خواهد گرفت. در حالی‌که لندن به عنوان یک مرکز فین‌تک شکوفا شده است و این بخش در آن بیش از ۹۸۰ میلیون دلار سرمایه در سال ۲۰۱۷ جذب کرده است، بسیاری از استارتاپ‌ها هنوز نمی‌توانند هزینه اجاره فضای دفتری خود را تامین کنند. برای مثال، بر اساس یک تحقیق مشخص شد که هزینه یک دفتر تجاری ۶۰۰ فوت مربعی بیش از ۵۰هزار پوند در سال است.

در نتیجه، انواع فضاهای همکاری مختلف در لندن به وجود آمده‌اند و افراد و صاحبان کسب‌و‌کارها می‌توانند از آنها برای کاهش هزینه‌های خود استفاده کنند. برای مثال، رمپ فضای جمعی را در یک پارکینگ قدیمی ارائه می‌دهد. یکی دیگر از این فضاهای همکاری که توسط یک خانم راه‌اندازی شده است، لبلومز بیزینس کلاب نام دارد.

در حالی‌که بارکلیز بانک یک فضای همکاری فین‌تک بزرگ را در سال ۲۰۱۷ به مساحت ۳۰هزار فوت مربع تاسیس کرد تا شرکت‌هایی در این بخش در آن فعالیت کنند، گزینه‌ها برای فضاهای همکاری فین‌تک محدودتر است. آنچه که پریمال‌بیس را از سایر فضاها متمایز می‌کند، آن است که به مشتریان خود امکان می‌دهد تا با استفاده از توکن‌های دیجیتالی مبتنی بر بلاکچین فضای دفتر خود را به اشتراک بگذارند، بفروشند یا اجاره دهند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.