نفس عمیق بکشید و نیروی کاربلد استخدام کنید!

0

 

  • Zoho Recruit

هر کسب‌و‌کار برای پیشبرد خود به نیروی کار نیاز دارد. پس از اینکه از طریق LinkedIn کاندیداهای مناسب برای استخدام را پیدا کردید، به یک نرم‌افزار نیاز دارید تا در مدیریت روند استخدام به شما کمک کند. ZohoRecruit یک ابزار پیگیری متقاضی (AT) رایگان است. این اپلیکیشن رایگان به شما امکان می‌دهد تا به یک ادمین دسترسی داشته باشید که می‌تواند حداکثر پنج شغل را مدیریت کند. این ابزار در دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس در دسترس است و به شما امکان می‌دهد تا مشاغل را وارد کرده، منتشر و پیگیری کنید. همچنین شما پنج قالب ایمیل سفارشی برای مبتدیان دریافت خواهید کرد.

ZohoRecruit یک سیستم پیگیری متقاضی کامل و جامع برای استخدام و جذب نیروی نهادها و استخدام‌کنندگان مستقل است. از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 دریافت تصویر دقیقی از وظایف و مصاحبه‌ها تا بتوانید مطابق با آنها برای روز خود برنامه‌ریزی کنید.

 پیگیری تمام مشاغل موجود و فعال و کاندیداهای مربوط به آنها

 اطلاع از پیشرفت یک کاندیدا از طریق مراحل مختلف استخدام

 زمانبندی مصاحبه برای یک کاندیدا

 پیگیری تمام مصاحبه‌های زمانبندی شده

 اشتراک‌گذاری نکات مهم هر مصاحبه با تیم خود، همکاری و تصمیم‌گیری بهتر.

  • Headspace

اپلیکیشن Headspace که در اپ استور پنج ستاره دریافت کرده است، جلسات مدیتیشن و آموزش تمرکز حواس را ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن هزاران ساعت محتوا را همراه با مجموعه‌ای که متناسب با حالات مختلف، سبک‌های زندگی متفاوت و مدت زمان‌های مختلف است، ارائه می‌دهد. با Headspace، شما می‌توانید پیشرفت خود را پیگیری کنید، به امتیازها و جوایز دسترسی داشته باشید و از طریق اپلیکیشن دوست‌های جدید پیدا کنید. این برنامه که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد، ادعا می‌کند که تا امروز بیش از ۶ میلیون کاربر جلب کرده است. به علاوه، محققان یو‌سی‌ال اثرات Headspace را در دو شرکت بزرگ بررسی کرده و دریافته‌اند که این اپلیکیشن تندرستی را افزایش داده، اضطراب و علائم افسردگی، مشکلات و اختلالات در خواب و فشار خون را کاهش داده ‌و حتی موجب افزایش کنترل و تسلط بر کار شده است.

این اپلیکیشن برای صاحبان کسب‌و‌کار و استارتاپ‌ها یک برنامه مفید به شمار می‌رود زیرا علم جدید نشان می‌دهد که مدیتیشن و تمرکز حواس می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب و بهبود خواب کمک کند. در نتیجه یک صاحب کسب‌و‌کار نیز می‌تواند با کاهش استرس و تمرکز بیشتر روی کار خود موجب پیشرفت کسب‌و‌کارش شود.

  • Coschedule

 اپلیکیشن CoSchedule یک پلاگین وردپرس سبک است که یک راهکار فوری را برای مدیریت تقویم‌ها برای بلاگ‌ها یا وب‌سایت‌هایی که به طور منظم محتوا منتشر می‌کنند، ارائه می‌دهد. به علاوه این اپلیکیشن زمانی که مطالب منتشر می‌شوند، به طور خودکار تبلیغ رسانه اجتماعی ارائه می‌دهد.

با اپلیکیشن CoSchedule کاربران می‌توانند:

 تمام شبکه‌های اجتماعی خود را از یک جا (مانند اینستاگرام) مدیریت کنند

 پیام‌های اجتماعی را در هر کجا زمانبندی کنند بدون اینکه به وای‌فای یا کامپیوتر رومیزی نیاز باشد

  به آسانی هر پیام اجتماعی را به طور مستقیم از تلفن خود بررسی و به‌روز‌رسانی کنند. همچنین می‌توانند تبلیغات اجتماعی را کنترل کنند و همیشه از آنچه اتفاق می‌افتد، به‌موقع مطلع شوند.

 لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و ‌پیام‌های ارسال شده را مشاهده کنند.

این اپلیکیشن به عنوان برترین تقویم بازاریابی برای هر چیزی که باید سازماندهی شود، شناخته شده است. با آن می‌توانید به طور یکجا تمام راهبرد بازاریابی خود را برنامه‌ریزی، تبلیغ و اجرا کنید. 

بنابراین CoSchedule یکی از اپلیکیشن‌های مفید و ضروری برای هر کسب‌و‌کار و استارتاپی است تا با کمک آن بتوانید امور بازاریابی خود را مدیریت کنید.

 

  • Join.me

اپلیکیشن join.me در سال ۲۰۱۶ به عنوان بهترین اپلیکیشن کسب‌و‌کار جدید شناخته شده است. با کمک جوین‌می کاربران می‌توانند در هر کجا ارتباطات خود را حفظ کنند. این اپلیکیشن که به طور رایگان عرضه می‌شود، دارای قابلیت کنفرانس صوتی و ویدئویی از طریق تلفن یا اینترنت (VoIP) است بنابراین کاربران می‌توانند هر چیزی را در زمان واقعی ببینند و بشنوند. در جوین‌می، امکان اشتراک‌گذاری اسناد، همایش‌ها یا تخته سیاه همراه با شرکت‌کنندگان در کنفرانس ویدئویی و صوتی وجود دارد. جوین‌می به شما امکان می‌دهد تا با آیپد یا آیفون خود میزبان تماس‌های صوتی، تماس‌های ویدئویی و ارائه اسناد باشید و تخته سیاه را به اشتراک بگذارید. فقط با یک تلنگر می‌توانید یک جلسه زمانبندی شده، یک جلسه همزمان یا یک کنفرانس تلفنی را شروع کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به یک جلسه، تماس، یا کنفرانس ویدئویی پیوست. فقط کافی است کد جلسه را وارد کنید تا در آن صفحه قرار گیرید حتی اگر مایل‌ها و کیلومترها از آن فاصله داشته باشید.

این اپلیکیشن یک روش جدید برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها را به شما عرضه می‌کند. نیاز نیست از تخته سیاه عکس بگیرید و آن‌را برای تیم ارسال کنید! شما می‌توانید تخته سیاه‌هایی را ایجاد کنید، آیکون‌ها را به آن اضافه کرده یا تصاویری را در آن آپلود کنید. این تخته سیاه یک سند زنده خواهد بود که می‌توانید آن را به طور آنلاین یا آفلاین با کل تیم خود به اشتراک بگذارید تا آنها نیز به آن دسترسی داشته باشند و بتوانند آن را ویرایش کنند.

قابلیت اصلی این اپلیکیشن کنفرانس تلفنی رایگان و نامحدود است. با این اپلیکیشن هیچ‌گونه محدودیتی را احساس نخواهید کرد. 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.