مشتری، مشتری می‌آورد!

0

اپلیکیشن مشتری با ایده ایجاد یک محیط مناسب برای معرفی و فروش محصولات و ارائه خدمات به طور رایگان طراحی شده است. تمام کسب‌و‌کارها و به ویژه استارتاپ‌هایی که به‌تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند، در مراحل اولیه نیاز به محیطی دارند تا محصولات و خدمات خود را در آنجا به افراد مختلف معرفی کنند و به معرض نمایش بگذارند. صاحبان کسب‌و‌کار که به دنبال جذب مشتری بیشتر هستند، می‌توانند از اپلیکیشن مشتری استفاده کنند زیرا که مشتری این بستر را برای آنها فراهم می‌کند.

از سوی دیگر نیز کاربران این اپلیکیشن می‌توانند کالا و خدمات مورد نظر خود را با کیفیت بالا، در کمترین زمان و حداقل هزینه پیدا کنند. امروزه بازار فروشگاه‌های اینترنتی بسیار داغ شده ‌و ایجاد اپلیکیشنی که کالاهای مختلف افراد و استارتاپ‌ها را معرفی می‌کند، می‌تواند ایده بسیار مناسبی باشد.

با اپلیکیشن‌های درج آگهی مانند مشتری افراد می‌توانند بدون صرف هزینه و زمان زیاد، محصول یا خدمات مورد نظر خود را در معرض دید هزاران نفر قرار دهند یا کالای مورد نظرشان را از بین آگهی‌ها پیدا کنند. یکی از قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن امکان درج آگهی به طور رایگان و نیز فیلتر کردن آگهی‌ها بر حسب استان‌های مختلف است.

رابط کاربری اپلیکیشن مشتری بسیار ساده و کاربرپسند است به طوری‌که فونت و رنگ‌بندی این برنامه با ساختار اصلی و چیدمان آن هماهنگی خوبی دارد. در واقع سادگی و یکپارچگی به محض ورود به این برنامه کاملا‌ مشهود است.

وقتی برنامه را اجرا می‌کنید، در صفحه اصلی آن چند گزینه وجود دارد. در بالای صفحه، قسمت جست‌وجو قرار گرفته است. آیکون دسته‌بندی‌ها و همه استان‌ها برای دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر کاربران به موارد مورد نظرشان تعبیه شده است. در این صفحه آخرین آگهی‌های فعال نیز نمایش داده شده است.

در منوی اصلی اپلیکیشن مشتری، گزینه‌هایی از قبیل آگهی من، قوانین برنامه، پشتیبان‌ و تنظیمات وجود دارد. در قسمت آگهی من، کاربر به آسانی می‌تواند کالاها یا خدمات ثبت‌شده خود را مدیریت کند و به سرعت به آنها دسترسی داشته باشد. قسمت پشتیبان شامل درخواست آگهی اختصاصی و پرسش‌هایی درباره برنامه و غیره است. در این قسمت مشکلات و ابهامات کاربران در زمینه قابلیت‌ها و قسمت‌های مختلف این اپلیکیشن برطرف می‌شوند.

می‌توان گفت یکی از نقاط ضعف این اپلیکیشن ساختار بیش از حد ساده آن است. اپلیکیشن مشتری هیچ‌گونه جلوه گرافیکی و افکت صوتی و تصویری جذابی ندارد. به علاوه منوی اصلی این اپلیکیشن می‌تواند گزینه‌های بیشتری داشته باشد برای مثال گزینه‌ آگهی‌های مورد علاقه، فیلتر‌کردن کالا، مرتب‌سازی صعودی نزولی و غیره.

وقتی وارد یک آگهی می‌شوید، تمام جزئیات مانند عنوان، قیمت، استان و غیره را مشاهده می‌کنید. در مشتری این امکان وجود دارد که به طور مستقیم از داخل آگهی با شخص آگهی‌دهنده از طریق پیام یا ایمیل و یا تلفن تماس بگیرید. عکس‌های مربوط به خدمات یا کالاهای ارائه‌شده نیز به صورت اسلایدشو نمایش داده می‌شوند.

برای درج آگهی نیز، کافی است علامت + را در پایین فهرست انتخاب کنید. پس از پر‌کردن فیلدهای مربوط به عنوان، دسته‌بندی، استان، نوع و شرح آگهی‌ و نیز مشخصات تماس، آگهی خود را ثبت می‌کنید. پس از آن آگهی باید تایید شود تا به نمایش درآید.

مشتری به صاحبان کسب‌و‌کارهای مختلف که خدمات و محصولاتی برای عرضه دارند و یا استارتاپ‌هایی که تازه شروع به کار کرده‌اند، امکان می‌دهد تا بدون گشت‌و‌گذار در سطح شهر برای جلب مشتری، با این اپلیکیشن خود را در معرض دید هزاران هزار مشتری بالقوه قرار دهند. در حال حاضر نسخه اندروید این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار دارد.

در کل از ویژگی‌ها و امکانات مهم این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

‌ رابط کاربری ساده و کاربرپسند

‌ امکان جست‌وجوی کالای مورد نظر در برنامه

‌ استفاده از دسته‌بندی کالا برای سهولت در دسترسی

‌ امکان ثبت‌نام و افزودن کالا برای معرفی در برنامه

‌ امکان مدیریت کالای معرفی شده

‌ دسته‌بندی کالای معرفی شده توسط فرد، برای سهولت در دسترسی

‌ امکان ارسال پیام و تماس سریع با فروشنده محصول

‌ ثبت‌نام ساده و بدون نیاز به ایمیل

‌ در مشتری، سرعت فرآیند ثبت آگهی بسیار بالاست و هیچ‌گونه محدودیتی در تعداد آگهی وجود ندارد. تمام آگهی‌ها تاریخ انقضای نامحدود دارند و این اپلیکیشن دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.