مشارکت تلسترا در حوزه آب با کمک اینترنت اشیا

0

تلسترا اعلام کرده است که با تاسیسات بزرگ آب در حوزه راهکار اینترنت اشیاء برای اندازه‌گیری دیجیتالی آب مشارکت خواهد کرد. این همکاری از هدر‌رفتن آب جلوگیری خواهد کرد و با ارائه توصیه‌هایی برای مدیریت بهتر، مصرف آب را کاهش خواهد داد. این امر موجب کاهش هزینه‌های عملیاتی برای تاسیسات آبی و کاهش مبلغ قبض آب برای مصرف‌کنندگان می‌شود. 

این شرکت در کنفرانس سال ۲۰۱۸ در ملبورن اظهار کرد: «از جلوگیری از نشتی آب با دستگاه‌های سنجش آب هوشمند گرفته تا نظارت محیطی برای تمیز نگاه داشتن آب اقیانوس‌ها و حفظ آنها در مقابل هر گونه آلودگی، تاسیسات آبی در سراسر کشور از فناوری اینترنت اشیاء استفاده می‌کنند تا آب را بهتر ردیابی کرده، کنترل کنند و در حفظ آب بکوشند.»

شبکه اینترنت اشیاء‌ باند نازک تلسترا اکنون بیش از ۳٫۵ میلیون کیلومتر مربع را با راهکار اندازه‌گیری آب دیجیتالی خود پوشش می‌دهد.

تلسترا شبکه خود را در ماه ژانویه ۲۰۱۸ راه‌اندازی کرده است و می‌گوید این شبکه اینترنت اشیاء امکان اتصال به دستگاه‌های اینترنت اشیاء را با بسته‌های کوچک‌تر داده، از قبیل حسگرها در صنایع معدن، کشاورزی، حمل‌و‌نقل، تولید، اینترنت اشیای صنعتی و غیره، ارائه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.