مزرعه تولید محتوا

0

آژانس بازاریابی Concept Farm در سال ۱۹۹۹ توسط یک گروه ۲۵ نفره متشکل از افرادی که خود را کشاورزان مفهومی می‌دانستند، شکل گرفت. همکاری در راستای فرایندهای استراتژیک، مدیریت حساب، خلاقیت، طراحی، کاربرد رسانه‌های اجتماعی و تجزیه و تحلیل داده‌های بازاریابی، مهم‌ترین راهکارهایی بوده است که گروه بازاریابی Concept Farm از آغاز تا‌کنون برای خود تعریف کرده‌‌‌است

آژانس بازاریابی Concept Farm در سال ۱۹۹۹ توسط یک گروه ۲۵ نفره متشکل از افرادی که خود را کشاورزان مفهومی می‌دانستند، شکل گرفت.

همکاری در راستای فرایندهای استراتژیک، مدیریت حساب، خلاقیت، طراحی، کاربرد شبکه‌های اجتماعی و تجزیه و تحلیل داده‌های بازاریابی، مهم‌ترین راهکارهایی بوده است که گروه بازاریابی Concept Farm از آغاز تا‌کنون برای خود تعریف کرده‌‌ و در حال حاضر روند برندسازی و بازاریابی را برای بسیاری از برندهای کوچک و بزرگ در سطح جهان انجام می‌دهد

در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکات کلیدی آژانس بازاریابی Concept Farm اشاره خواهد شد.

 حداکثر کارایی در محتوا

همان‌طور که از نام این گروه نیز برمی‌آید، شرکت Concept Farm گروهی متشکل از افراد باتجربه و متخصص در زمینه بازاریابی است که در این میان، تولید محتوا را به عنوان یکی از شاخص‌ترین خدمات خود انتخاب کرده‌اند. یک مزرعه مفاهیم سعی دارد در روند برداشت خود، مناسب‌ترین و کارآمدترین محتوا را تولید کند و به همین دلیل نیز انتخاب محتوای کارآمد، یکی از اصول اساسی این شرکت به شمار می‌رود که از طریق مطالعه روابط داخلی برندها و شناخت دقیق بازار و مخاطبان آنها شکل می‌گیرد.

گروه بازاریابی Concept Farm برای انتخاب یک محتوای کارآمد، به دنبال دریافت مفهوم یک برند و اصلی‌ترین کارایی محصولات آن است تا از این طریق بتواند محتوای کارآمد و متناسب را برای برند مذکور تولید کند.

همچنین یکی از نکات قابل توجه در فرایند تولید محتوای کارآمد در این آژانس، خدمات بعد از تولید است، به این معنا که گروه بازاریابی Concept Farm مشتریان خود را رها نکرده و روند پس از تولید محتوا و میزان بازخورد آن در بازار را بررسی کرده و نتایج آن را در برنامه‌های بعدی مشتریان خود به کار می‌گیرد.

 رسیدن به یک شناخت دوباره از برند

تمرکز دوباره، بازآفرینی و تجدید‌نظر در توانایی‌ها، یکی از مهم‌ترین ارکانی است که این گروه بازاریابی در مواجهه با مشتریان خود به کار می‌گیرد. شیوه برخورد کشاورزان مزرعه مفهومی با مشتریان، به دست دادن یک شناخت جامع‌تر و کامل‌تر از آنهاست.

به همین دلیل نیز این گروه سعی می‌کند با مطالعه دقیق‌تر برندها و شیوه رشد و حرکت آنها در طول زمان، همچنین دریافت مهم‌ترین محتوای خدماتی آنها، یک تصویر دقیق‌تر از خود برند را برای آنها ارائه دهد و قابلیت‌ها و توانایی‌های آنها را نشان دهد.

قطعا در پیش گرفتن چنین روندی، یعنی رسیدن به یک شناخت دوباره و کامل از خود، می‌تواند در روند رشد و ارتقای یک نام تجاری بسیاری مؤثر واقع شود. 

 ارائه یک تصویر حقیقی و عادلانه

قدرت عدالت نام تجاری یکی از نکات مهمی است که گروه بازاریابی Concept Farm در فرایند برندسازی مشتریان خود به آن توجه ویژه‌ای دارد.

این خصیصه که در ارتباط با حمایت مشتریان وفادار و پرشور یک برند شکل می‌گیرد، بر صداقت با مشتریان و ایجاد یک گروه از مخاطبان وفادار تأکید دارد. به این معنا که این شرکت بازاریابی، با ارائه یک تصویر حقیقی از شاخصه‌های اصلی یک برند، سعی می‌کند تا گروهی از مخاطبان واقعی و مصرف‌کنندگان حقیقی را برای یک نام تجاری ایجاد کرده و با ارائه یک محتوای کارآمد و استفاده از استراتژی‌های تأثیرگذار بازاریابی، حمایت مشتریان مورد نظر را نسبت به نام تجاری مذکور جلب کند.

هرگاه گروهی از مصرف‌کنندگان پرشور و وفادار برای یک نام تجاری، شکل گرفتند، به این معناست که روند بازاریابی برند مورد نظر، یک روند عادلانه و حقیقی بوده و توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

به همین دلیل، در پیش‌گرفتن یک روند عادلانه در برنامه‌های بازاریابی در نهایت منجر به شکل‌گیری مصرف‌کنندگان واقعی، پرشور و حامی خواهد شد.

 کمک به برندهای درحال توسعه

رشد و ارتقای نام تجاری برای برندهای تازه‌تأسیس که در حال شکل‌گیری هستند و هنوز به تشخص و هویت اصلی خود نرسیده‌اند، روند بسیار حساس و مهمی در پروسه بازاریابی است. آژانس Concept Farm این نوید را به برندهای تازه شکل‌گرفته می‌دهد که روند بازاریابی آنها را در راه دست یافتن به یک هویت مشخص هموار خواهد کرد.

این گروه بازاریابی به برندهای تازه‌تأسیس کمک خواهد کرد تا شجاعانه، صدای برند خود را تعریف کرده، مهم‌ترین شاخصه‌های محتوایی خود را ارائه دهند و در نهایت باعث ایجاد نیروی اشتیاق در بین مخاطبان خود شوند.

می‌توان گفت این آژانس در کنار همکاری با برندهای مشهور و شناخته‌شده، همکاری با نام‌های تجاری در حال گسترش را نیز در دستور کار خود قرار داده و از این طریق، دایره مشتریان خود را توسعه داده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.