مدیرپروژه دال: نه آقازاده‌ایم، نه ژن خوب داریم!

0

در پی مطرح شدن برخی انتقادات به اپلیکیشن دال که عده‌ای آن را جایگزین برنامه ویز می‌دانند، مدیرپروژه اپلیکشن دال‌‌ با رد شایعات و اظهارنظرهای فضای مجازی در مورد ارتباط فیلترینگ و حذف ویز از تاکسی‌های آنلاین با  رونمایی از دال و با بیان اینکه ما آقا‌زاده و ژن‌خوب نیستیم، گفت: «شاید هم زمانی ارائه اپلیکشین دال و توقف ویز باعث برخی حواشی در فضای مجازی شده است.»

به گزارش شنبه، میلاد چراغ‌علی‌خانی‌ با اشاره به حواشی ایجاد‌شده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی هرگونه ارتباط تیم پنج‌نفره اپلیکیشن دال، با اشخاص و مراکز خاص را مردود دانست و اظهار داشت: «ما نه آقازاده هستیم و نه ژن خوب و اولویت اصلی ما فقط کاربران و رانندگان هستند. در بازار ایران توانایی رقابت وجود دارد و تیم ما هم بازخورد کاربران را اصل کار خود قرار خواهد داد.»

ما نمی‌دانیم توقف ویز چه ربطی به طرح ما داشته است که اینگونه ما را آماج حمله قرار داده‌اند!

  • دنبال جایگزین‌کردن دال به جای ویز نیستیم 

مدیرپروژه دال‌‌ با اشاره به انتشار این اپلیکیشن ازمهر‌ماه سال‌جاری در کافه بازار، اضافه کرد: «تا به امروز شاهد استقبال ۸۰ هزار کاربر از دال بوده‌ایم.» او دال را در بازار داخلی بدون رقیب عنوان کرد و گفت: «به غیر از ویز که نمونه خارجی است، اپلیکیشن دال، در بازار داخلی فاقد نمونه مشابه است. اعتقاد دارم هیچ نمونه داخلی در بازار ایران توان رقابت با این اپلیکیشن طراحی‌شده توسط تیم ما را ندارد؛ چراکه این مجموعه در بحث نقشه و مسیریابی سرویس‌های ویژه، زیاد کار کرده است.»

چراغ‌علی‌خانی با تاکید دوباره بر اینکه وابستگی به هیچ رانت و نهادی ندارند، گفت: «همه اعضای تیم پنج‌نفره ما از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف هستند که دارای مدال‌های طلا، برنز و مقام‌های کشوری در المپیادهای علمی بوده‌اند.» وی با بیان اینکه ورود به این حوزه کارساده و آسانی نبوده است‌، گفت: «ما دنبال جایگزینی دال به جای ویز نیستیم‌. ‌کار طراحی و توسعه دال از بهمن سال۹۵ شروع و در مهرماه ۹۶ از آن رونمایی شده است.»

مدیرپروژه دال‌ با بیان اینکه همه‌ می‌دانند توقف ویز با دستور قضایی دادستانی بوده و وزیر اطلاعات هم در مورد آن موضع‌گیری کرده، تصریح کرد: «ما نمی‌دانیم توقف ویز چه ربطی به طرح ما داشته است که اینگونه ما را آماج حمله قرار داده‌اند!»

چراغ‌علی‌خانی گفت که پاسخی برای بحث‌هایی که در فضای مجازی به راه افتاده ندارد و آنها فقط می‌خواهند به کیفیت کارشان اهمیت دهند و ‌استقبال یا عدم استقبال کاربران است که نتیجه کار را مشخص خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.