مای‌تایم، زمان مشتریانش را نجات می‌دهد

0

مای‌تایم یک شرکت نرم‌افزاری است که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو واقع شده ‌و خدمات برنامه‌ریزی‌، بازاریابی و راهکار نقطه فروش یکجا را به کسب‌و‌کارهای خدمات محلی مانند سالن‌ها، ماساژورها‌ و غیره ارائه می‌دهد. این برنامه‌ریزی مبتنی بر فضای ابری رزرو آنلاین، بازاریابی از طریق ایمیل و پیامک خودکار، چت ایمن، مدیریت شهرت‌ و نقطه فروش را در یک راهکار به طور یکجا ارائه می‌دهد که روی وب یا از طریق اپلیکیشن‌های همراه اندروید و آی‌اواس در دسترس است.

به علاوه مای‌تایم یک وب‌سایت رزرو وقت ملاقات آنلاین به نام MyTime.com را نیز اداره می‌کند که در سال ۲۰۱۳ برای مصرف‌کنندگان راه‌اندازی شد. مای‌تایم به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهد تا دسترسی به کسب‌و‌کارهای محلی را مشاهده و سپس به طور آنلاین خدمات آنها را رزرو و خریداری کنند. انواع خدمات ارائه شده در وب‌سایت مای‌تایم عبارتند از بهداشت و زیبایی، پزشکی و دندانپزشکی، ورزش و تناسب اندام‌ و غیره. در هنگام راه‌اندازی، مای‌تایم بیش از ۵۰۰هزار وقت ملاقات موجود برای رزرو داشت. گفته می‌شود که مای‌تایم زمان سپری شده توسط یک فرد را روی یک خدمات یا اپلیکیشن خاص تغییر داده است.

اتان اندرسون، مدیرعامل این شرکت، مای‌تایم را بنیانگذاری کرده است. قبل از آغاز به کار این استارتاپ، اندرسون هم‌بنیانگذار ردبیکون بود و نقش مدیرعامل را در آنجا داشت. در سال ۲۰۱۰، اندرسون در فهرست سیلیکون‌ولی ۱۰۰ قرار گرفت.

نرم‌افزار مای‌تایم برای کمک به کسب‌و‌کارهای مبتنی بر وقت ملاقات طراحی شده ‌تا به آنها در مدیریت و توسعه کسب‌و‌کارشان کمک کند. این نرم‌افزار مبتنی بر فضای ابری است و به صاحبان کسب‌و‌کار و کارمندان آنها امکان می‌دهد تا از طریق وب یا اپلیکیشن‌های همراه مای‌تایم به حساب‌های خود دسترسی داشته باشند. کسب‌و‌کارها می‌توانند بسته به نیاز خود یک محصول متفاوت را انتخاب کنند.

قابلیت‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

 رزرو آنلاین که از طریق یکپارچه‌سازی با گوگل، فیس‌بوک‌ و بینگ ارتقا یافته است.

 یادآورهای وقت ملاقات خودکار از طریق ایمیل و پیامک

 ارسال پیام در زمان واقعی به مشتری

 بازاریابی خودکار با قالب‌های سفارشی‌سازی شده

 مدیریت شهرت آنلاین

 سیستم نقطه فروش سنتی و همراه با مدیریت موجودی

 تحلیل عمیق با گزارش درآمد و عملیات

برای مصرف‌کنندگان، مای‌تایم یک بازار کار قابل جست‌وجوست که در آن کاربران می‌توانند وقت‌های ملاقات را پیدا و رزرو کنند. کاربران می‌توانند بر حسب نوع خدمات، موقعیت مکانی و تاریخ و ساعت وقت ملاقات جست‌وجو کنند. مای‌تایم زمان‌های موجود را برای هر کسب‌و‌کار که یک پروفایل در مای‌تایم دارد، نشان می‌دهد و کاربر به طور آنلاین وقت ملاقات را رزرو کرده و هزینه آن را پرداخت می‌کند.

این استارتاپ در سال ۲۰۱۴ جایزه انجمن جست‌وجوی محلی را دریافت و در کنفرانس همراه لانچ رتبه اول را کسب کرده است.

در فوریه ۲۰۱۳، مای‌تایم اعلام کرد که ۳ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. در این دور از تامین بودجه سرمایه‌گذارانی مانند ۵۰۰ استارتاپز، برایان لی، جیسون کالاکانیس و غیره شرکت داشتند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.