لباس‌هایتان را بشویید و اصولی وزن کم کنید

0
  • Washio 

با اپلیکیشن واشیو کاربران فقط یک تلنگر با تمیز شدن لباس‌هایشان فاصله خواهند داشت. این اپلیکیشن یک برنامه پیشرو در حوزه خشکشویی و تحویل لباس است. خدمات این برنامه به‌طور شبانه‌روزی و هفت روز هفته ارائه می‌شود. این اپلیکیشن یکی از نوآورانه‌ترین برنامه‌های کاربردی در دنیاست که خدمات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و تاکنون تعداد زیادی از کاربران این اپلیکیشن را دانلود کرده‌اند.

کاربران با تلنگر یک دکمه می‌توانند لباس‌های کثیف خود را در کمتر از یک ساعت به مسئولان تحویل دهند. این خدمات در حال حاضر در واشنگتن، سانفرانسیسکو، شیکاگو، ایست‌بی، بوستون و لس‌آنجلس عرضه می‌شود.

و اما ویژگی‌های منحصربه‌فرد  واشیو:

 دریافت فوری  خدمات شبانه‌روزی در هفت روز هفته  پشتیبانی از مشتریان به‌طور ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته  نظافت و خشکشویی با کیفیت بالا  قیمت‌های استاندارد  بدون نیاز به پول نقد  رعایت حفظ محیط زیست

  • Lark

لارک یکی از نوآورانه‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. این اپلیکیشن از ترکیبی از هوش مصنوعی و متخصصان استفاده می‌کند تا به افراد در کم کردن وزن و حفظ تناسب اندام‌شان کمک کند. این برنامه به کاربران کمک می‌کند تا ورزش و وعده‌های غذایی خود را کنترل کنند و یک رابط پیام‌رسانی دارد تا این احساس را در کاربر ایجاد کند که با یک مربی خصوصی ارتباط دارد.

ایده این اپلیکیشن آن است که پیگیری وعده‌های غذایی و ورزش را آسان کند. فقط کافی است به لارک بگویید که باید چه چیزهایی بخورید تا این برنامه بر اساس اهداف و عادات خوردن‌تان، به شما مشاوره تغذیه ارائه دهد.

این اپلیکیشن از حسگرهای تلفن هوشمند و اپل‌واچ شما برای پیگیری ورزش‌هایی که می‌کنید، استفاده می‌کند. لارک به‌عنوان نوآورانه‌ترین محصول دیجیتال در حوزه بهداشت و سلامت انتخاب شده است. این اپلیکیشن رایگان است و در تیم‌های مربیگری یا بیماران کاربرد دارد و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

جولیا هو، موسس لارک، می‌گوید: «ما از هوش مصنوعی استفاده کرده‌ایم تا برخی از بهترین متخصصان بهداشتی دنیا را گرد هم جمع کنیم. ایده ما این است که این افراد، مربی خصوصی کاربران شوند.»

  • Shyp 

این اپلیکیشن یکی از نوآورانه‌ترین برنامه‌های کاربردی دنیا به‌شمار می‌رود.  شایپ آسان‌ترین روش برای ارسال هر چیزی است. با استفاده از این اپلیکیشن، خدمات دریافت، بسته‌بندی و ارسال اجناس با کمترین قیمت ارائه می‌شود. در حال حاضر این اپلیکیشن در سانفرانسیسکو، لس‌آنجلس، نیویورک و شیکاگو خدمات ارائه می‌دهد.

با کمک  شایپ، تنها کافی است زمان تحویل اجناس را مشخص کنید و مابقی کارها را به این برنامه بسپارید؛ این خدمات هفت روز هفته در خدمت شما ست. به‌علاوه این خدمات حتی آسیب‌پذیرترین اجناس و کالاهای شکستنی و ظریف را به‌طور تخصصی بسته‌بندی می‌کند. یکی از امکانات ویژه‌ای که این اپلیکیشن در نظر گرفته، آن است که در صورت استفاده از eBay ، اگر در ماه حداقل ۲۰ قلم جنس برای ارسال داشته باشید، می‌توانید در بسته‌بندی و ارسال اجناس از تخفیف‌هایی برخوردار شوید. هر محموله به‌طور خودکار تا سقف ۱۰۰ دلار بیمه می‌شود و پوشش اضافی نیز برای خرید از این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.