سبد مشتري را پر كنيد!

0

همه افراد در كسب‌و‌كار خود سعی می‌کنند که هر چه بیشتر و بهتر محصولات یا خدمات خود را بفروشند. در پروسه فروش زمانی که کل اطلاعات به مشتری داده مي‌شود، مشتری کمی فکر کرده و معمولا دو جواب به فروشنده می‌دهد؛ یا اینکه محصول را می‌خرد و یا اینکه بررسی می‌کند و حتما دوباره مراجعه می‌کند. جواب دوم برای فروشندگان زیاد خوشایند نیست. دکتر نمازی در سمینار «تکنیک‌های احساسی ایجاد انگیزه خرید در مشتری» تکنیک‌هایی را آموزش می‌دهد که مشتری بیشتر جواب اول را داده و کمتر از جواب دوم استفاده کند. با این تکنیک‌ها فروشنده می‌تواند مشتری را خیلی بهتر به خرید ترغیب کند. اين سمينار روز پنجشنبه ۱۶دي ماه در تالار رودكي واقع در برج ميلاد برگزار مي‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.