سامسونگ گیر به کمک هتل‌ها می‌آید

0

کارگران خدمات هتل اغلب با دست کار می‌کنند. از تعمیر یک دستگاه تهویه هوا گرفته تا نظافت و آوردن سینی غذا، آنها مجبور هستند برای برقراری ارتباط با مدیریت و سایر پرسنل از دستگاه‌های ‌تاکی‌واکی استفاده کنند.

سامسونگ در حال حاضر با پلتفرم عملیات هتل آلیس همکاری می‌کند تا این مشکل را حل کند. آنها قصد دارند تعدادی سامسونگ گیر اس۳ مجهز به اینترنت را به کارگران خدمات هتل ارائه دهند تا آنها را روی دست خود ببندند.

سپس در صورت درخواست مهمان یا سایر موارد هشدارهای لرزشی را دریافت خواهند کرد.

برای مثال، ممکن است نظافتچیان اعلانی را دریافت کنند مبنی بر اینکه اتاق شماره ۲۳۷ به حوله‌های بیشتری نیاز دارد. آنها فقط کافی است به مچ دست خود نگاه کنند، کار را تایید کرده و انجام دهند؛ نیازی که به برقراری تماس دوباره نیست و ریسک نادیده گرفته‌شدن درخواست‌ها نیز کاهش می‌یابد.

در حالی‌که هنگام کار تاکی‌واکی‌، آنها ممکن است دستگاه را روی چرخ جا بگذارند یا صدای بلند در محل کار امکان شنیده‌شدن صدای ‌تاکی‌واکی را به آنها ندهد. سایر پرسنل نیز مطلع خواهند شد که یک نفر سر کار است و مدیریت می‌تواند در زمان واقعی کارمندان را ردیابی کند و دریابد که آیا کار انجام شده است یا خیر.

با این وجود، شرکت‌هایی که نحوه کار کارمندان خود را در زمان واقعی بررسی می‌کنند، ممکن است یک دید منفی داشته باشند. در حالی‌که کارگران هتل اتحادیه دارند که می‌تواند از آنها حفاظت کند، همیشه این فرصت وجود دارد که هتل‌ها بتوانند روزی کارمندانی را که به اندازه کافی سریع نیستند، تنبیه کنند و یک محیط کار نامناسب و سمی را ایجاد کنند.

علاوه بر نظافت، خدمات اتاق و تعمیرات هتل نیز به این دستگاه مجهز می‌شوند. در این صورت تمام کارهای هتل را می‌توان با استفاده از فناوری‌های جدید و اینترنت اشیاء سریع‌تر و آسان‌تر انجام داد حتی تحویل چمدان‌ها.

این فناوری امسال تابستان در هتل‌های وایسروی هتل گروپ در بورلی‌هیلز آمریکا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.