سئو را برون سپاری کنیم یا نه؟

0
  •  مزایای گزینه اول

۱.کنترل بیشتر

در این صورت شما روی راهبرد و اجرای کمپین سئوی خود کنترل بیشتری خواهید داشت. اگر بر اوضاع مسلط باشید، سریع‌تر به نتایج مورد نظر خود خواهید رسید اما باید بدانید که دارید چه‌کار می‌کنید.

۲.همکاری نزدیک‌تر

کارمندان سئو با استاندارد‌های برند شما بیشتر آشنا خواهند شد و در نتیجه می‌توانند محتوا و پیام‌هایی را تولید کنند که مطابق با هدف شرکت شما هستند. در این صورت، سایر دپارتمان‌های شما، اعم از خدمات مشتریان و فروش، خود را با اهداف سئوی شما منطبق می‌کنند.

  •  مزایای گزینه دوم

۱. دسترسی به متخصصان

منابع رایگان زیادی وجود دارد که در آشنایی با اصول اولیه سئو به شما کمک می‌کند، اما زمان زیادی طول می‌کشد تا شما بر این حوزه مسلط شوید. استخدام یک متخصص یا تیمی از متخصصان می‌تواند هزینه‌بر باشد، اما کار با یک سازمان شما را یک‌باره به افراد متخصص وصل خواهد کرد و می‌توانید با هزینه کمتر به نتایج بهتری دست یابید.

۲. مقرون‌به‌صرفه بودن

بسیاری از کارآفرینان و بازاریاب‌های جدید، نرخ سئوی قابل رقابتی را ارائه می‌دهند. ممکن است در نگاه اول این هزینه زیاد باشد، اما دو مورد را باید در نظر گرفت: اول اینکه این نرخ جایگزین یک تیم از کارمندان تمام‌وقت خواهد بود که هزینه بیشتری را دربر خواهند داشت و دوم اینکه شما باید به این موضوع به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.