دیدار با تیم تکنولوژی دیجی‌کالا

0

اولین کنفرانس تکنولوژی دیجی‌کالا با حضور توسعه‌دهندگان سراسر کشور برگزار می‌شود. کنفرانس تکنولوژی دیجی‌کالا، رویدادی است که در آن امکان آشنایی و تبادل اطلاعات با اعضای تیم فنی دیجی‌کالا مهیا شده است

مرکز نوآوری دیجی‌کالا اولین رویداد یک‌روزه با عنوان «کنفرانس تکنولوژی دیجی‌کالا» را در نیمه شهریورماه ‌سال جاری برگزار می‌کند. در این رویداد توسعه‌دهندگان از سراسر کشور حضور خواهند داشت و با تیم فنی دیجی‌کالا از نزدیک آشنا خواهند شد.

کنفرانس تکنولوژی دیجی‌کالا، رویدادی یک‌روزه است که در آن امکان آشنایی و تبادل اطلاعات با اعضای تیم فنی دیجی‌کالا مهیا شده است. همچنین در این کنفرانس چالش‌های ایجاد و تحول محصول در گروه دیجی‌کالا از طریق به‌کارگیری زیر‌ساخت‌های متن باز (Open Source) توسط نمایندگان تیم فنی دیجی‌کالا شرح داده می‌شود.

در این رویداد قرار است ۱۴ نفر از اعضای تیم فنی دیجی‌کالا سخنرانی کنند و در قالب ارائه‌های ۲۰ دقیقه‌ای از تجربه مواجهه دیجی‌کالا با چالش‌های تکنولوژیک و شیوه به‌کارگیری مهارت‌های مرتبط در این زمینه برای برنامه‌نویسان صحبت کنند.

همچنین در این کنفرانس، پیشرفت‌های دیجی‌کالا در زمینه خدمت‌رسانی به میلیون‌ها مشتری و ساخت فضای کاری دلپذیر به منظور افزایش خلاقیت توسعه‌دهندگان و سایر مباحث مرتبط پوشش داده خواهد شد.

بخشی از این برنامه نیز به پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان اختصاص یافته ‌و توسعه‌دهندگان می‌توانند سوالات و نکات مدنظر خود را به صورت مستقیم با اعضای فنی دیجی‌کالا در میان بگذارند.

کنفرانس تکنولوژی دیجی‌کالا، رویدادی است که در آن امکان آشنایی و تبادل اطلاعات با اعضای تیم فنی دیجی‌کالا مهیا شده است

یکی از اهداف این رویداد کشف استعدادهای برتر برنامه‌نویسی در بین توسعه‌دهندگان از سراسر کشور است که در فرآیند این رویداد قرار است افراد توانمند در این زمینه شناسایی شده و در دیجی‌کالا استخدام شوند.

تکنولوژی متن‌باز که به آن منبع باز نیز گفته می‌شود، در اصطلاح به شاخه‌‌ای از برنامه‌نویسی اشاره دارد که در آن ساختار طراحی‌شده در دسترس بوده و می‌تواند مورد تغییر قرار گرفته و یا به اشتراک گذاشته شود.

گفتنی است این کنفرانس نخستین برنامه اختصاصی دیجی‌کالا در زمینه تکنولوژی، مباحث فنی و متن باز محسوب می‌شود که توسعه‌دهندگان از سراسر ایران در آن حاضر شده و ضمن شبکه‌سازی گسترده در فضای نمایشگاهی، بر مهارت‌های فنی خود افزوده و از نزدیک با روند به‌کارگیری مباحث فنی در تجربه چندین‌ساله دیجی‌کالا آشنا خواهند شد. 

لازم به ذکر است که مخاطبان اصلی این کنفرانس، کلیه توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان هستند و علاقه‌مندان جهت شرکت در این کنفرانس می‌توانند با تکمیل اطلاعات خود در صفحه ایوند رویداد به نشانی evand.com/digikala ثبت‌نام کنند.

خاطر‌نشان می‌شود اولین کنفرانس تکنولوژی دیجی‌کالا در روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه با حضور توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان از سراسر کشور در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گزارش تکمیلی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.