دیجی‌‌کالا و علی‌بابا به تبریز می‌روند

0

بهار کارآفرینان استارتاپی  تبریز‌، یک رویداد کارآفرینی و استارتاپی است که همراه با سخنران‌های ملی، پنل کارآفرینان جوان تبریز و شبکه‌سازی برای اولین‌بار در تبریز برگزار خواهد شد.

این رویداد توسط فعالان فناوری اطلاعات تبریز و با حمایت بخش خصوصی و دولتی  در ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور بنیانگذاران استارتاپ‌های موفق و مربیان استارتاپی نامدار کشور که برای به اشتراک‌گذاری تجربیات خود مهمان این رویداد هستند، برگزار می‌شود.

سخنران‌های این رویداد، چهره‌های آشنایی همچون سعید محمدی(‌بنیانگذار دیجی‌کالا) مجید حسینی‌نژاد(‌بنیانگذار علی‌بابا)، ، محمودی (‌بنیانگذار نی‌نی‌سایت،‌ تی‌وی‌پلاس، نوا، کلیک‌)، حسن اطاعت (مشاور تجارت الکترونیک)، علیرضا غضنفری(مدیر عامل شرکت تسهیل‌گستر)، امیر کریم‌زاد شریفی (بنیانگذار اولین رسانه دیجیتال شمال‌غرب کشور) به چشم می‌خورند.

در کنار سخنرانی این کارآفرینان پنل کارآفرینان جوان تبریزی نیز برگزار خواهد شد تا شرکت‌کنندگان از تجربیات استارتاپ‌های موفق شهر خود نیز بهره‌مند شوند.

رامین اکبری، دبیری رویداد بهار کارآفرینان استارتاپی‌، با بیان اینکه اهداف رویداد بر اساس نظر کارشناسان‌، متخصصان و کارآفرینان حوزه استارتاپ‌ها برنامه‌ریزی شده است، گفت: بررسی نحوه شکل‌گیری ایده اولیه کسب‌و‌کار کارآفرینان، نقش عوامل نیروی انسانی در موفقیت استارت‌آپ، مدیریت استراتژیک در شرایط بحران و رکودفرهنگ کارآفرینی استارتاپی در ایران، چالش‌ها و فرصت‌های استقرار کارآفرینی استارتاپ از اهداف برگزاری این رویداد است. زمان ثبت‌نام زودهنگام در رویداد فقط تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۲۱ خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://Orta.ir و ثبت‌نام به

http://ebilit.co/karafrini   مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.