دُنگ‌تان را راحت‌تر بپردازید!

0

 

  • Solid Explorer File Manager

سولید اکسپلورر بهترین مدیر فایل و فضای ابری است که دو صفحه مجزا دارد و تجربه جست‌وجوی فایل جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این تنها مدیر فایل با قابلیت‌های کامل و دارای طراحی مواد است که می‌توانید در پلی استور بیابید؛ یک مدیر فایل سریع‌تر، بهتر و قدرتمند در مقایسه با سایر رقبا. به غیر از توانایی این اپلیکیشن در مدیریت فایل‌ها در هر مکان، گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیاری را نیز به شما ارائه می‌دهد از قبیل تم‌ها، مجموعه آیکون‌ها و طرح‌های رنگی. شما می‌توانید به راحتی و مطابق با سلیقه خود رابطه را تنظیم کنید. اپلیکیشن سولید اکسپلورر یک مدیر فایل فضای ابری فوق‌العاده است، زیرا از حافظه ذخیره‌سازی فضای ابری اعم از دراپ‌باکس، وان‌درایو، گوگل درایو  و… پشتیبانی وسیعی می‌کند. این مدیر فایل می‌تواند به کامپیوتر شخصی ویندوز شما و بسیاری از سرورهای از راه دور وصل شود. همچنین می‌تواند متداول‌ترین فرمت‌های بایگانی مانند زیپ را ایجاد یا استخراج کند. اگر از اپلیکیشن‌های مرورگر قدیمی خسته شده‌اید، این مدیر فایل می‌تواند نیازهای شما را برآورده سازد. این اپلیکیشن یک اکسپلورر قوی با قابلیت تغییر خصوصیات فایل سطح سیستم است. لازم نیست که شما چیزی درباره نصب سیستم‌های فایل به خاطر بسپارید؛ سولید اکسپلورر به طور خودکار این کار را برای شما انجام خواهد داد.

  • Venmo

ونمو یک روش ساده و مفرح برای ارسال و دریافت پول بین دوستان است. اگر می‌خواهید صورت‌حساب یک وعده غذا، بلیت کنسرت‌ یا هزینه سفر را بین خود تقسیم کنید، ونمو به شما کمک خواهد کرد.

فقط کافی است مبلغ پرداختی خود را با یک پیام یا شکلک ارسال یا درخواست کنید، سپس درباره تمام لحظات مشترک و به‌یاد‌ماندنی خود نظر دهید و آنها را لایک کنید.

این اپلیکیشن رتبه یکم را در بین کاربران دانش‌آموز کسب کرده است. همچنین نشریه تایم آن را یکی از ۵۰ اپلیکیشن برتر سال نامیده است. مجله ونیتی پر  نیز می‌گوید این اپلیکیشن فضای پرداخت از طریق تلفن همراه را متحول کرده است.

از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  انتقال آسان و سریع پول با استفاده از نام دوست، نام کاربری، تلفن یا ایمیل

  جست‌وجوی خودکار دوستان از طریق همگام‌سازی فیس‌بوک یا دفترچه تلفن شما.   کنترل بدهی شما، بدهی دوستان به شما و آنچه خریده‌اید. 

  انجام خرید در اپلیکیشن‌های منتخب با استفاده از ونمو تا بتوانید یافته‌های خود را آسان‌تر با دوستان خود تقسیم کنید و به اشتراک بگذارید. ونمو از رمزگذاری داده برای حفاظت از اطلاعات مالی شما استفاده می‌کند. به عبارت دیگر کارت یا اطلاعات بانکی شما را محرمانه نگاه می‌داریم و هنگامی‌که شما پول را ارسال کرده یا خرید می‌کنید، آن را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهیم.

  • PostureZone

PostureZone یکی از اپلیکیشن‌های برتر سال ۲۰۱۶ در اپ استور بوده است و تعداد زیادی کاربر در سراسر دنیا دارد. حالت بدن شما عدم تعادل و تقارن را که می‌تواند منجر به درد، استرس، عملکرد ضعیف و حتی پیرتر به نظر رسیدن شما شود، نشان می‌دهد. 

برای بهبود آن باید یک ارزیابی انجام دهید. این اپلیکیشن یک ابزار تجزیه و تحلیل برای افراد حرفه‌ای و افراد معمولی است تا یک معیار برای بهبود حالت بدن خود مشخص کنند.

این اپلیکیشن از قابلیت‌های زیر برخوردار است:

  میزان یکپارچگی تضمین‌کننده دقت است  تجزیه نما از جلو، کنار و پشت

  پیگیری ارزیابی‌ها در گالری تصاویر- اندازه‌گیری تغییرات در سر، تن و تراز لگن – مقایسه و رقابت با دوستان در فیس‌بوک – اشتراک‌گذاری تصاویر خود در توییتر

استفاده از این اپلیکیشن و بهتر‌کردن حالت قرار گرفتن بدن به بهبود موارد زیر در شما کمک می‌کند:

  درد کمر- مشکلات گردن و شانه – سردرد _ ظاهر جوان _ تعادل بهتر حرکت کردن

 

  • Newton Mail

نیوتون خدماتی مبتنی بر اشتراک است که با قابلیت‌های قدرتمند مانند رسیدهای خوانده‌شده، بازگرداندن ارسال، پروفایل فرستنده، اپلیکیشن‌های متصل و غیر در تمام آیفون‌ها، آیپدها، اپل واچ و مک، امکانات فوق‌العاده‌ای برای ایمیل شما ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن یک نسخه ۱۴ روزه رایگان دارد. نیوتون با حساب‌های اوت‌لوک، جی‌میل، یاهو ۳۶۰، آی‌کلود وتمام IMAP ها کار می‌کند. حساب کاربری نیوتون کلید تمام قابلیت‌های اپلیکیشن است. شما می‌توانید با استفاده از آن فورا در هر زمان به ایمیل خود دسترسی پیدا کنید. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی سال ۲۰۱۶ به شمار می‌رود. از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  اعلان‌های فوری برای تمام انواع ایمیل‌ها  دریافت وضعیت خوانش هر ایمیلی که ارسال می‌کنید. به محض خوانده شدن ایمیل ارسالی، شما اعلان مربوطه را دریافت خواهید کرد. به علاوه مشخص می‌شود که چه کسی ایمیل شما را خوانده است.   زمانبندی ایمیل‌ها برای اینکه بعداً ارسال شوند. 

‌ آشنایی بیشتر با افرادی که به شما ایمیل می‌فرستند. دریافت سمت شغلی، اطلاعات سازمانی، موقعیت مکانی، پروفایل‌های فیس‌بوک، توییتر و غیره آنها.   تنظیم ایمیل تا در یک زمان مناسب به صندوق ورودی بازگردید. اگر ‌حین کار ایمیلی دریافت کنید، می‌توانید آن را هر زمان که آماده هستید، بخوانید.   انجام کارهای خود بدون خروج از ایمیل. شما می‌توانید ایمیل‌های مهم را به اپلیکیشن‌های مورد نظرتان از قبیل Todoist، Evernote، Pocket، Zendesk و Asana اضافه کنید.   بازگرداندن ایمیلی که اخیرا ارسال کرده‌اید. به ویژه وقتی که با تلفن همراه خود می‌خواهید با عجله پاسخ ایمیل را بدهید.   حفاظت از حساب نیوتون خود با رمز ورود و تلفن خود.

  لغو عضویت فقط با یک کلیک تا دیگر اخبار از طریق ایمیل برای شما ارسال نشوند. مدیریت آسان ایمیل‌ها از Inbox View فقط با یک کلیک: حذف، بایگانی، علامت‌گذاری به عنوان خوانده‌شده/خوانده‌نشده. جست‌وجوی ایمیل‌های مهم با فیلترهای ستاره‌دار و خوانده نشده.   پشتیبانی از تمام نسخه‌های Exchange از قبیل ActiveSync (EAS)، EWS و IMAP.   پاک‌کردن داده‌های شما از راه دور در مواقعی که دستگاه خود را گم کرده‌اید.   تنظیم همگام‌سازی پوشه و دریافت اعلان درباره ایمیل‌هایی که در پوشه‌های شما قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.