دنیای ابری تیم‌ورک.کام

0

تیم‌ورک.کام (Teamwork.com) یک شرکت مبتنی بر وب خصوصی در ایرلند است. تیم‌ورک.‌کام، نرم‌افزار مدیریت وظیفه و همکاری تیمی ایجاد می‌کند تا از تیم‌ها با عملکرد بالا پشتیبانی کند. سه محصول این شرکت به مدیریت پروژه، پشتیبانی از مشتری و ارتباطات داخلی در زمان واقعی مربوط می‌شوند. تیم‌‌ورک.کام در سال ۲۰۰۷ توسط پیتر کاپینگر و دان مکی راه‌اندازی شد. بیش از ۳۷۰هزار شرکت در سراسر دنیا (اعم از دیزنی، اسپاتیفای و اچ‌پی) از خدمات این استارتاپ استفاده می‌کنند و این شرکت بیش از ۴/۲ میلیون کاربر فعال دارد.

تیم‌ورک.کام مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های مبتنی بر فضای ابری را ارائه می‌دهد، از قبیل تیم‌ورک پراجکتس، تیم‌ورک دسک و تیم‌ورک چت.

تیم‌ورک پراجکتس در ۴ اکتبر ۲۰۰۷ راه‌اندازی شد. در آن زمان، قابلیت‌هایی مانند فهرست کارها، مدیریت معیارها، ایجاد اسناد متن مبتنی بر وب، اشتراک‌گذاری فایل، پیگیری زمان و یک سیستم مدیریتی در آن گنجانده شده بود. در آوریل ۲۰۱۲، این خدمات، به‌عنوان یکی از پرتقاضاترین خدمات از سوی مشتریان انتخاب شد. در آگوست ۲۰۱۲، زیرساخت مدیر پروژه تیم‌ورک به فضای ابری آمازون منتقل شد. یکی دیگر از قابلیت‌ها به نام گانت چارتز در مارس ۲۰۱۳ اضافه شد. چندماه بعد، یک رابط کاربری کاملا‌ جدید نیز راه‌اندازی شد.

تیم‌ورک چت در ژانویه ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد. این خدمات یک ابزار پیام‌رسانی زمان واقعی است که به کاربران امکان می‌دهد اتاق‌های گفت‌وگو برای سازماندهی گفت‌وگوها ایجاد کنند. تیم‌ورک چت روی ویندوز و مک کار می‌کند. در فوریه ۲۰۱۶، نسخه آی‌او‌اس و اندروید آن نیز اضافه شد.

تیم‌ورک دسک در مارس ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد که یک نرم‌افزار برای پشتیبانی از مشتریان است. این قابلیت شامل صندوق‌های ورودی متحد، تعیین بلیت، وضعیت بلیت‌ و نیز پرتال مشتری است. این خدمات به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا بلیت‌های پشتیبانی را مدیریت و کنترل کنند.

تیم‌ورک تایمر نیز در ژوئن ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد. این خدمات به کاربران امکان می‌دهد تا گزارش کنند چه مدت زمانی روی کارها صرف شده است و در نتیجه تهیه برگه‌های زمانی و صورتحساب دقیق‌تر خواهد شد.

تا امروز، بیش از ۳۷۴,۸۱۸ شرکت از محصولات تیم‌ورک.کام استفاده می‌کنند و بیش از ۱۰۵,۱۹۰,۳۶۰ کار در تیم‌ورک پروجکتس و ۴,۵۹۶,۴۲۶ بلیت در تیم‌ورک دسک تکمیل شده‌اند. در سال ۲۰۱۶، تیم‌ورک.کام جایزه بهترین شرکت کوچک تا متوسط را دریافت کرده است. این شرکت رتبه هفتم را در ۵۰ شرکت فناوری دلویت کسب کرد و بازده مالی او به۶/۱میلیارد یورو رسید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.