دنبال مناسبت‌های خاص بگرد!

0

مناسبت‌های خاص برای هر استارتاپ موفق شبیه به بمب خبری است. مثلا اینکه شما بدانید یک استارتاپ به یک سالگی رسیده است، باعث می‌شود تا کمی بیشتر به آنها توجه کنید.

وقتی تعداد مخاطبان‌شان در شبکه‌های اجتماعی از یک عددی بالاتر می‌رود، دقت‌تان به آنها بیشتر هم می‌شود. گاهی اما مناسبت‌ها خیلی ساده‌تر هستند و احتیاجی به برنامه‌ریزی‌های خاص هم ندارند. نمونه‌اش «پانصدمین پست اینستاگرامی».

البته که این پانصدمین عکس آن‌قدرعدد ویژه‌ای نیست، مگر آنکه برای هر عکس اینستاگرامی خون‌دل خورده باشید.

می‌توانید این عکس پانصدم را تبدیل به مهم‌ترین عکس کنید. از اینکه به اندازه عمر ۵۰۰عکس در کنار مخاطبان‌تان بودید، خوشحال نیستید؟ اینکه اینستاگرام فعالی داشته‌اید چطور؟ اینکه مخاطبانی که همراه‌تان بوده‌اند در حال دنبال کردن شما و زندگی‌تان هستند، چطور؟ تمام این موارد را در نظر بگیرید و آن‌وقت به عکس پانصدم فکر کنید.

مواردی از این دست، باعث می‌شوند تا جشن همراهی شما و مخاطبان‌تان پابرجا بماند و بیشتر از گذشته نسبت به هم وفادار بمانید. برای این وضعیت، لازم نیست به‌دنبال مناسبت‌های خیلی عجیب‌وغریب بگردید. همین اندازه که به اتفاق‌های دوروبرتان جدی‌تر نگاه کنید، باعث شادمانی و همراهی می‌شود. برای اینکه از این مسیر سخت به سلامت بگذرید، کافی است ساده فکر کنید و ساده بنویسید و پیچیدگی‌ها را برای برنامه‌ریزی‌هایتان باقی بگذارید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.