در حاشیه کمپین یک سال زندگی رایگان بامیلو

0

در این روزهای پرتب‌و‌تاب برای استارتاپ‌ها، کمپین یک سال زندگی رایگان بامیلو، کمپینی هوشمندانه برای معرفی خدمات ویژه خرید از طریق اپلیکیشن بامیلوست که با همکاری گروهی از موفق‌ترین استارتاپ‌های ایرانی مثل اسنپ، اسنپ‌تریپ، اسنپ‌فود‌ و البته حمایت ایرانسل برگزار شده است.

افزایش ضریب نفوذ تلفن‌های هوشمند و فراگیر‌شدن اپلیکیشن‌ها این روزها فرصتی را برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی فراهم کرده است تا بتوانند از طریق اپلیکیشن‌های خود به افزایش سهم بازار آنلاین کمک کنند. بامیلو به‌عنوان استارتاپی پیشرو همیشه سعی کرده است با خلاقیت تغییراتی را در بازار آنلاین ایران ایجاد کند، کمپین یلدا، حراجمعه، نوروز بازار، تیروتخفیف و حالا یک سال زندگی رایگان، نمونه‌های بارز این خلاقیت هستند.

پشوتن پورپزشک، مدیرعامل بامیلو با اعلام این مطلب می‌گوید: «یک سال زندگی رایگان، یکی از موفق‌ترین کمپین‌های بامیلو بوده است. در حال حاضر بامیلو به دلیل استقبال مردم نسبت به استفاده از تلفن‌های هوشمند و کار‌کردن با اپلیکیشن‌های موبایلی توانسته است سهم خود از بازار آنلاین خرده‌فروشی را افزایش دهد و کاربران موبایلی را با خرید از طریق اپلیکیشن آشنا کند.»

او توضیح داد: «سال گذشته در کمپین حراجمعه ۶۴درصد از کاربران از طریق تلفن همراه خرید کرده بودند و این نشان‌دهنده تمایل کاربران ایرانی برای استفاده از تلفن‌های همراه است.»

اپلیکیشن بامیلو تا پیش از آغاز این کمپین بیش از ۲میلیون بار دانلود شده ‌و نسخه جدید اپلیکیشن با کاربری آسان‌تر خرید‌کردن را برای کاربران دلچسب‌تر کرده است.

یکی از عوامل موفقیت این کمپین از نظر مدیرعامل بامیلو، رشد ۱۰۰۰درصدی نصب اپلیکیشن بامیلو نسبت به روزهای عادی است. استفاده از روش‌های متعددی در موفقیت این کمپین موثر بوده است، از  همکاری با برندهای نام‌آشنا مثل اسنپ و ایرانسل تا استفاده از همه ابزارهای تبلیغاتی مثل بیلبورد و تبلیغات گسترده دیجیتال. بامیلو در حال حاضر  ۳۵ درصد از سهم بازار خرده‌فروشی آنلاین را در اختیار دارد و مسیر رشد خود را به طور پیوسته طی می‌کند.

در کمپین یک سال زندگی رایگان با همکاری ۸هزار تامین‌کننده کالا و ۳۰۰ هزار کالا سعی کرده است شرایط خرید را برای همه مردم ایران تسهیل کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.