درآمد ۱۲ میلیارد دلاری یک غول تبلیغاتی !

0

گروه خدمات ارتباطی و بازاریابی WPP ازجمله آژانس‌های معتبر تبلیغاتی به شمار می‌رود که درزمینه ارائه راه‌حل‌های بازاریابی و ارتباطات فعالیت می‌کند. این آژانس که در سال ۱۹۸۶ تأسیس‌شده است، طیف متنوعی از خدمات بازاریابی را ارائه داده که شامل مدیریت سرمایه‌گذاری رسانه، ارائه برنامه‌های تبلیغاتی، روابط عمومی، ارتباطات ویژه، بازاریابی دیجیتال، برندسازی و ایجاد هویت‌ تجاری و … می‌شوند. جالب است بدانید آژانس WPP  در حال حاضر با فعالیت در بیش از ۱۱۳ کشور جهان و داشتن بیش از ۲۰۰ هزار کارمند و ۳۰۰۰ دفتر، از جمله آژانس‌های موفق درزمینه خدمات ارتباطات و تبلیغات به شمار می‌رود و طبق آمار ارائه‌شده در سال ۲۰۱۵، درآمد این شرکت بیش از ۱۲ میلیارد دلار بوده است که مجموع اطلاعات فوق نشان‌دهنده موفقیت این آژانس در ارائه خدمات بازاریابی و ارتباطی است. صداقت، امانت‌داری و احترام به مردم سه اصل اساسی در گروه خدماتی WPP است که جزء ارکان رفتاری افراد این گروه قرار داده‌شده و تعیین‌کننده خط‌مشی این آژانس در راستای فعالیت‌ها و خدمات بازاریابی است، موفقیت شرکت مذکور درزمینه خدمات بازاریابی و ارتباطی نیز دلیل مشخصی بر رعایت سه اصل مذکور است که پیشرفت آژانس را در پی دارد. مدیریت استعدادها نیز بخش دیگری از فعالیت‌های برجسته این گروه تبلیغاتی است که منجر به ارائه خدمات بهتر به مشتریان شده است؛ چراکه افرادی با مهارت‌های مختلف در خدمت مشتریان این شرکت قرارگرفته و درنتیجه خدمات ارتباطی و بازاریابی باکیفیت بهتری ارائه می‌شود که درنهایت سود مشتریان را در پی خواهد داشت. 

  •  ویدئوهای تلویزیونی کمپین  Eicoff

آژانس WPP در راستای خدمات بازاریابی خود، کمپین‌های تبلیغاتی زیادی راه‌اندازی کرده است که هر کدام فعالیت‌های مشخصی را در این زمینه انجام می‌دهند؛ کمپین Eicoff نیز از جمله کمپین‌های این گروه بازاریابی به‌شمار می‌آید که تمرکز عمده آن بر تولید تبلیغات تلویزیونی بوده و مشتریان متفاوتی از شرکت‌های بزرگ و کوچک دارد؛ به‌طوری که خدمات مربوط به تبلیغات تلویزیونی در ایالات متحده آمریکا، بیش از هر شرکت دیگری، از طریق کمپین فوق تولید شده است.ارائه راه‌حل‌های تجاری برای تبلیغات در رسانه‌های عمومی و خصوصا تلویزیون از مهم‌ترین خدمات این شرکت است، ضمن اینکه تبلیغات در رسانه‌های نوظهور دیجیتال را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این گروه تبلیغاتی، ویدئو و کلیپ را ابزاری قدرتمند در فرآیند بازاریابی دانسته و با ارائه این ویدئوهای تبلیغاتی، عموما در تلویزیون و در مواردی نیز در رسانه‌های دیگر اجتماعی، از این ابزار برجسته برای برندسازی و ارتقای فرآیند فروش استفاده می‌کند. تأکید بر خلاقیت از جمله شعارهای اصلی این کمپین در ساختن ویدئوهای تبلیغاتی است؛ به‌گونه‌ای که معتقد است اگر فرآیند فروش درست به انجام نرسد، قطعا فقدان خلاقیت در محتوای تبلیغاتی، باعث آن بوده است. همچنین در کنار ساختن کلیپ‌های تبلیغاتی برای تلویزیون، ارائه ویدئو در فضای دیجیتال نیز از دیگر راهکارهای بازاریابی کمپین Eicoff به‌شمار می‌رود که به‌صورت گسترده‌ای در فضای مجازی صورت گرفته و بازخوردهای مناسبی نیز دریافت کرده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.