حقوقچی؛ نرم‌افزار آنلاین حقوق و دستمزد

0

اگر مدیر هستید، احتمالا تا به‌حال با این مشکل روبه‌رو شده‌اید که نمی‌دانستید‌ چطور باید از پس حقوق کارکنان خود بر‌بیایید و یا حسابداری که دارید به خوبی و یا به‌موقع از پس کارها بر‌نمی‌آید! شما می‌توانید با نرم‌افزار حقوقچی، به‌صورت آنلاین و تحت وب کار کنید، محاسبه حقوق کارکنان خود را در هرزمان و مکان ممکن و مناسب انجام دهید، ساده و امن فایل بیمه و مالیات را تهیه کنید. حقوقچی علاوه بر همه ‌اینها، برای شما خدمات دیگری هم دارد.

اول اینکه می‌توانید فایل بیمه و مالیات را تهیه کنید‌ به این صورت ‌که تنها با محاسبه حقوق پرسنل بدون نصب هیچ نرم‌افزار دیگری فایل‌های بیمه و مالیات را تهیه کنید.

دوم، در هرجا و در هر مکانی که باشید می‌توانید به حقوقچی دسترسی داشته باشید. سومین مورد که شاید در دیگر نرم‌افزارها و یا سامانه‌های حسابداری با آن روبه‌رو شده باشید، امنیت اطلاعات شماست.‌ حقوقچی در این باره به شما می‌گوید: «‌نگران اطلاعات خود نباشید، پشتیبانی و امنیت آن را به ما بسپارید.» حال این سوال برای شما پیش می‌آید که اصلا چطور باید از حقوقچی استفاده کرد و برای استفاده از این نرم‌افزار چه تمهیداتی اندیشیده شده است؟ در ابتدا کافی است به سایت hoghooghchi.com بروید. پس از آن در صفحه نخست با چهار پلان روبه‌رو می‌شوید: پلان رایگان که برای تست کاربران طراحی شده‌ و برای یک تا ۱۰پرسنل و رایگان است، پلان استاندارد هم برای یک تا‌ ۱۰ پرسنل ‌که از ۱۵هزار تا ۱۶۲هزارتومان تعریف شده است. پلان حرفه‌ای که از ۲۵ هزار ‌تا ۲۷۰ هزار تومان و برای ۱۱ تا‌ ۳۰ پرسنل فعال و پلان ویژه هم به صورت نامحدود طراحی شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.