حساب استارتاپ‌تان را داشته باشید

0
  • Book Keeper

بوک‌کیپر یک اپلیکیشن حسابداری برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط است. رابط کاربری ساده آن به شما امکان می‌دهد تا صورتحساب‌ها و آمارها را ارسال کرده، هزینه‌ها و رسیدها را پیگیری کرده، موجودی را مدیریت و دفترچه تراکنش روزانه و گزارش‌های مالی مختلف را مشاهده و ارسال کنید. به علاوه این ابزار از همگام‌سازی بی‌سیم داده‌ها در بین تمام دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. کسب‌و‌کارها می‌توانند صورتحساب‌های سازگار با GST را ایجاد کرده و مالیات‌های مناسب هر تراکنش را مشاهده کنند. این اپلیکیشن از ارائه GST پشتیبانی می‌کند. از قابلیت‌های مهم این ابزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 ایجاد حساب‌، موجودی، شرکت‌ها، تراکنش‌های نامحدود

 صورتحساب برای محصولات و خدمات؛ سفارشی‌سازی فیلدهای صورتحساب مانند تعداد، نرخ، مقدار، جزئیات ارسال؛ افزودن لوگوی شرکت به صورتحساب‌ها؛ امضای صورتحساب‌های شما؛ ارسال صورتحساب از طریق ایمیل/ واتس‌اپ یا چاپ کردن؛ پیگیری صورتحساب‌های پرداخت شده

 ایجاد و ارسال تخمین‌ها به مشتریان، تبدیل آنها به صورتحساب

 وارد کردن هزینه‌های کاری: پرداخت‌های صورت گرفته؛ درآمد کسب شده؛ تحلیل سودهای به دست آمده

 مدیریت کل موجودی شما در انبارهای مختلف

 تحلیل دقیق کسب‌و‌کار شما با بیش از ۳۰ گزارش جامع

 بدون نیاز به اتصال به اینترنت: اپلیکیشن/نرم‌افزار حسابداری آفلاین، مدیریت حساب‌ها

 حفظ دفترچه حسابداری مالی، بدون نیاز به سایر نرم‌افزارها، بدون نیاز به ثبت‌نام

 سهولت در ایجاد دفترچه حسابداری

 همگام‌سازی آنلاین: همگام‌سازی داده‌های شرکت خود در تمام دستگاه‌ها از طریق دراپ‌باکس. تمام داده‌های وارد‌شده در یک دستگاه روی سایر دستگاه‌ها نیز به طور همزمان نمایش داده می‌شوند.

 شما می‌توانید با کارمندان و حسابداران خود همکاری کنید. چندین کاربر به طور همزمان در یک شرکت همکاری می‌کنند.

بوک کیپر با تالی سازگار است. شما می‌توانید از طریق وارد‌کردن تالی‌مسترز در بوک کیپر‌ و خارج‌کردن تراکنش‌ها از بوک کیپر به تالی حساب‌های شرکت خود را همگام‌سازی کنید.

 

  • Harvest Time & Expense Tracker

هاروست تایم اند اکسپنس ترکر یک اپلیکیشن حسابداری است که بسیار مناسب کارآفرینان خوداشتغال، صاحبان مشاغل آزاد یا سایر پیمانکاران مستقل است که با پروژه‌ها و مشتریان مختلفی به طور همزمان کار می‌کنند.

این اپلیکیشن ترکیبی از مدیریت پروژه اولیه و مدیریت مالی اولیه است. هاروست تایم به کاربران امکان می‌دهد تا مدت زمانی را که روی پروژه‌های مختلف صرف می‌کنند، پیگیری کرده، صورتحساب‌ها را مدیریت و جداول زمانبندی را مشاهده کنند. به علاوه شما می‌توانید از این ابزار برای ذخیره‌سازی عکس رسیدها و گزارش مخارج استفاده کنید. در حالی‌که قابلیتی وجود دارد که به کاربران هاروست امکان می‌دهد تایمرها و جداول زمانبندی سایر اعضا را مشاهده کنند، این اپلیکیشن برای افرادی که به‌تنهایی کار می‌کنند بسیار مناسب است زیرا ابزار ایده‌آلی برای مدیریت پروژه چند‌نفره به شمار نمی‌رود. اگر می‌خواهید یک نرم‌افزار مدیریت پروژه کامل و یک نرم‌افزار حسابداری جامع داشته باشید، هاروست نمی‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. با این حال، اگر خود‌اشتغال هستید و به دنبال یک ابزار حسابداری می‌گردید تا به شما در امور مالی و سازماندهی آن کمک کند، هاروست برای شما مناسب خواهد بود.

با این ابزار شما می‌توانید به‌آسانی زمان را پیگیری کرده، هزینه‌ها را وارد ‌و صورتحساب‌ها را مدیریت کنید. ردیاب هزینه به شما کمک می‌کند تا عکس رسید‌ها را در تلفن خود داشته باشید‌ و تمام گزارش‌ها را سازماندهی کنید. می‌توانید صورتحساب‌های حرفه‌ای ارسال کنید و وقتی مشتری آن را پرداخت می‌کند، مطلع شوید. اگر کار گروهی می‌کنید، می‌توانید تایمرهای همکاران خود را در زمان واقعی مشاهده کنید و هر لحظه از وضعیت پروژه‌ها مطلع باشید.

پیگیری زمان ساده:

 از هر کجا می‌توانید پروژه را آغاز / متوقف کنید و تایمر مشخص کنید.

 امکان وارد کردن دستی اطلاعات وجود دارد.

 می‌توانید مدخل‌های زمانی فعلی و گذشته را مشاهده و ویرایش کنید.

 یادآورها را به‌موقع دریافت کنید.

 به طور آنلاین یا آفلاین می‌توانید زمان را پیگیری کنید.

تهیه گزارش و ثبت هزینه‌ها‌ و رسیدها به آسانی

 به سرعت و به‌آسانی می‌توانید هزینه‌ها را وارد کنید.

 از رسیدها عکس بگیرید و آنها را در هاروست آپلود کنید.

 

  • CircleBack

برای اسکن‌کردن کارت‌های کسب‌و‌کارها و ذخیره آنها به عنوان مخاطبان می‌توان از اپلیکیشن کاربردی سیرکل‌بک استفاده کرد. به علاوه این ابزار عناوین شغلی را به‌روز نگاه می‌دارد. مخاطبان تکراری را پاک‌کرده و مخاطبان جدید را در صندوق ورودی گوگل، مایکروسافت و اکسچنج شما پیدا می‌کند‌ و در بین پلتفرم‌های مختلف مانند سیلزفورس، فیس‌بوک، جیمیل و اکسچنج همگام‌سازی انجام می‌دهد.

سیرکل‌بک تنها اپلیکیشن مدیریت مخاطب است که دفترچه مخاطبان شما را به‌روز نگاه می‌دارد و از طریق قابلیت‌های SIQ و لغو تکرار مخاطب، مخاطبان تکراری را حذف می‌کند. این یک اپلیکیشن همه‌کاره برای مدیریت مخاطبان است. یک اپلیکیشن مدیر مخاطب کاری، اپلیکیشن ادغام مخاطبان تکراری، یک اپلیکیشن به‌روز‌رسانی مخاطب، همگی، در این ابزار جمع شده‌اند. سیرکل‌بک یکی از کارآمدترین اپلیکیشن‌های فروش به شمار می‌رود.

سیرکل‌بک یک اپلیکیشن مدیریت مخاطب است. همه قابلیت‌های لازم برای سازماندهی روابط حرفه‌ای و حفظ آن را دارد. این یکی از بهترین ابزارها برای مدیریت مخاطبان است. سیرکل‌بک حفظ روابط و انجام کارها را آسان می‌کند و برای انجام امور هر کسب‌و‌کار مناسب است.

با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید مخاطبان را با استفاده از تصویربرداری امضای ایمیل سیرکل‌بک از امضای ایمیل استخراج کنید. اوت‌لوک، اکسچنج، جیمیل، گوگل‌اپس و کل مجموعه مایکروسافت خود را وصل کنید تا اپلیکیشن به طور خودکار مخاطبان را از امضاهای ایمیل موجود در صندوق ورودی خود ایجاد کند.

با به‌روز‌رسانی‌های مخاطبان، وقتی اطلاعات مخاطب در شبکه شما تغییر می‌کند، شما مطلع می‌شوید تا بتوانید مطمئن باشید که دفترچه نشانی‌های شما به‌روز است.

با این ابزار هرگز یک شماره تلفن را نیز از دست نخواهید داد. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد مخاطبان را در دستگاه اندروید به‌آسانی سازماندهی کنید. اتصال چندین شبکه (آفیس ۳۶۵، اوت‌لوک.کام، هات‌میل، فیس‌بوک، توییتر و غیره) در یک دفترچه کتاب واحد آسان می‌شود تا تمام مخاطبان شما کاملا در یک جا باشند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.