جوایز۵ تا۲۰میلیونی به شرکت کننده گان فینووکمپ

0

 ارین افشاری ، دبیر اجرایی برنامه فینو کمپ  در گفتگوی اختصاصی با شنبه گفت: فینوکمپ یک برنامه ۱۴روزه است که دراین مدت ۴ روز علاقمندان آموزشهای فشرده و کارهای و کارگاههای خیلی سریع در حوزه های برنامه نویسی و اجرای ایده در دوره های آموزشی مرتبط با مدلسازی کسب و کار و نحوه ارائه در کارگاههای مرتبط دیگر شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار شنبه : افشاری با بیان اینکه بعد از انتخاب تیم های برتر زمان اجرای ایده ها در قالب ام وی پی شروع می شود ، گفت: در این مدیت تیم ها تقریبا ۱۰ روز زمان برای ارائه ایده های اجرایی خود دارند تصریح کرد: روز ۱۴آذر ایده ها و محصولات  داوری و سه تیم به جایگاه او ل تا سوم راه می یابند .

مدیر اجرایی فینوکمپ جوایز این مذرحله را از ۵ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: حدود  ۲۱۰ نفر در این دوره ثبت نام ورودی داشتند که در نهایت ۱۷۰ نفر در این کارگاهها شرکت دارند که دارای ۳۲ ایده ارائه شده بودند که  ۲۳ ایده در حال گذراندن دوره های کمپ هستند.

وی هدف از برگزاری این کمپ ها را گرد آوری ایده های فین تک عنوان کرد و گفت: هدف نهایی برای اجرای این برنامه ها نزدیکی ایده ها و طرحها برای ورود به بازارها و ارائه محصولات و جذب سرمایه گذار است.

دبیر اجرایی فینووا کمپ، توسعه زمینه اجرای ایده ها و تبدیل ایده به بهخ محصولات و در نتیجه ورود محصولات علاقمندان به بازار را مهم ارزیابی کرد و گفت: آینده فین تک در سه سال آینده ایران یک آینده مهم خواهد بود.

افشاری ، با اشاره به کمک و ارتقاء ایده های علاقمندان و کمک به آنها را یک اصل اساسی عنوان کرد و گفت: برگزاری فینو کمپ یک رویداد مهم در جامعه است.

وی در ادامه با اشاره حمایت بانک آینده ، شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، صندوق نوآوری شکوفایی در تامین فضا اضافه کرد:شرکت فینووا تک، آداک نیکو رایان هم آفزا در نهایت مرکز شتاب دهی نو آوری حامی برنامه های فینو کمپ هستند.

افشاری در پایان کارگاههای ۴ روزه را دارای ۸ کارگاه با حضور اساتید برجسته عنوان کرد و گفت: حضورو اداره  این کارگاهها با این طراز علمی اساتید، گامی مهم برای ارتقاء ایده های نوپا برای علاقمندان این حوزه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.