ثبت‌نام در جیتکس دبی

لینک ثبت‌نام استارتاپ‌ها برای نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸

1

استارتاپ‌ها برای ثبت‌نام در جیتکس دبی ۲۰۱۸ که ماه آینده برگزار می‌شود، از طریق لینک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اقدام کنند.

استارتاپ‌ها برای ثبت‌نام در جیتکس دبی ۲۰۱۸ که ماه آینده برگزار می‌شود، از طریق لینک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اقدام کنند.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران امسال نیز مانند سال گذشته حامی حضور استارتاپ‌های برتر در نمایشگاه جیتکس دبی خواهد بود.

بنابر اعلام اتاق تهران امسال ۱۸ استارتاپ جهت حضور در این رویداد بعد از ثبت‌نام در جیتکس دبی و گذر از دو مرحله داوری جهت بهره‌مندی از فضای اختصاص یافته به استارتاپ‌ها در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸ معرفی می‌شوند.

پس از ثبت‌نام در جیتکس دبی، استارتاپ‌های منتخب می‌توانند در مسابقات متعدد استارتاپی جیتکس شرکت کنند، با سرمایه‌گذاران و شتابدهنده‌ها جهانی مذاکره کنند و تجربه یک نمایشگاه بین‌المللی و حضور در عرصه جهانی را کسب نمایند.

علاقمندان و استارتاپ‌ها جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند عضو کانال تلگرام اطلاع رسانی برنامه ریزی اتاق تهران در جیتکس به آدرس t.me/tccimGitex شوند و در اسرع وقت فرم ثبت نام در لینک زیر را پر کنند.

لینک ثبت‌نام در جیتکس دبی:

tccim.ir/dynamicPage.aspx?form_id=4

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز تماس اتاق تهران: ۱۸۶۶‌ و یا شماره تماس ۸۸۷۱۴۴۷۲ دفتر مدیریت کسب و کارهای نوین و توسعه خدمات تماس حاصل نمایند.

ضمنا بنابر اعلام اتاق از اطلاعات ثبت شده استارتاپ‌ها جهت دعوت و مشارکت در سایر رویدادهای دیگر اتاق تهران استفاده خواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. مهيار می‌گوید

    شما چه نوع خدماتی ارائه میکنید؟؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.