توقف فعالیت دفتر تهران سرآوا به دلیل حمله افراد ناشناس

0

دفتر تهران سرآوا در خیابان الوند غیرفعال شده و این مسئله در شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد نظریه و شایعات مختلفی شده است. «علی سمساری‌لر»، مدیر روابط عمومی شرکت سرآوا در گفت‌وگو با دیجیاتو علت توقف فعالیت‌ دفتر این شرکت را حمله افراد ناشناس به آن عنوان می‌کند: «سحرگاه روز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، افرادی با تخریب در ورودی دفتر تهران سرآوا در خیابان الوند، وارد دفتر شدند. با حضور نیروی انتظامی و نیروی قضایی و انجام تحقیقات آنها، فعلا فعالیت در این دفتر متوقف شده اما برای عدم توقف فعالیت‌های کلی شرکت سرآوا، در دفتر پارک فناوری پردیس مستقر هستیم.»

سمساری‌لر در مورد هویت افرادی که به دفتر سرآوا حمله کرده و باعث تخریب در ورودی شده‌اند، اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و ارائه جزییات بیشتر را به زمانی پس از تکمیل تحقیقات موکول می‌کند: «فکر می‌کنم اگر توضیحات بیشتری دهیم، در روند تحقیقات تاثیر منفی بگذارد.»

پیش از ارائه توضیحات رسمی‌ از سوی روابط عمومی سرآوا، این فرضیه در فضای مجازی شکل گرفته بود که به دلیل مشکلات مالیاتی اکنون دفتر خیابان الوند سرآوا پلمب شده است اما سمساری‌لر با رد این شایعه، در پاسخ به آن می‌گوید: «اگر مشکل مالیاتی وجود داشت، باید تمام دفاتر سرآوا بسته می‌شد. درب ورودی شرکت تخریب شده و مشخصا چنین کاری از سوی اداره مالیات انجام نمی‌شود. در حال حاضر در دفتر پردیس فعالیت خود را ادامه می‌دهیم و پس از اتمام تحقیقات، نتیجه را به اشتراک خواهیم گذاشت.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.