تقویم‌ها، هوای زمان شما را دارند

اپلیکیشن برای مدیریت زمان

0

این هفته اپلیکیشن‌هایی معرفی کرده‌ایم که هم یادآورهای خوبی دارند و هم امکان دسته‌بندی متنوع

Infusionsoft

این‌فیوژن سافت یک نرم‌افزار خدمات بازاریابی ایمیل قدرتمند است که از قابلیت تجزیه و تحلیل مدیریت روابط با مشتریان و اتوماسیون بازاریابی در یک‌جا استفاده می‌کند.

این ابزار به استارتاپ‌ها امکان می‌دهد تا رشد بیشتر و سریع‌تری داشته باشند بدون اینکه مجبور شود اپلیکیشن‌های مجزا را یکپارچه‌سازی کنند.

از بین قابلیت‌های متعدد این‌فیوژن سافت می‌توان به این نکته اشاره کرد که این ابزار به کسب‌و‌کارها امکان می‌دهد مخاطبان آنلاین و آفلاین خود را از طریق تگ کردن و تقسیم‌بندی سازماندهی کرده، اطلاعات درباره رفتارهای خاص مشتریان را جمع‌آوری کرده و سپس با نمره‌دهی به تعاملات بازایابی آنها یک خط پایه تعیین کنند. به عبارت دیگر، همه‌چیز اولویت‌بندی خواهد شد.

شرکت‌ها همچنین می‌توانند مشارکت را پیگیری کرده و پیام‌های پیگیری را بر اساس این پروفایل‌های مشتری داده‌‌محور سفارشی‌سازی کنند.

این ابزار به صاحبان کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا از دفتر کار خود بیرون بیایند و به زندگی بازگردند. اینگونه می‌توانند هوشمندتر و با فروش و بازاریابی خودکار امور خود را انجام دهند.

این‌فیوژن‌سافت شما را همواره با مخاطبان خود متصل نگاه می‌دارد. این ابزار دسترسی و برقراری ارتباط با مشتریان را حین سفر آسان می‌کند.

شما می‌توانید به سرعت مخاطبان را در هر کجا که هستید اضافه کرده، ویرایش یا برای آنها پیام ارسال کنید.

این ابزار به شما امکان می‌دهد تا زمانی را صرف استراحت یا مسافرت کنید و در عین حال کارهای مدیریتی خود را انجام دهید. قابلیت‌های مهم و اصلی این اپلیکیشن به شرح زیر است:

  • تسهیل در مدیریت مخاطبان با قابلیت جست‌وجو بر اساس نام، نام خانوادگی یا ایمیل.
  • افزودن اطلاعات یک کاربر به طور مستقیم به دفترچه تلفن با استفاده از قابلیت «ذخیره در تلفن».
  • افزودن، ویرایش، یا نمایش مخاطبان اخیر بر اساس مجموعه‌ای از تعامل‌ها.
  • افزودن مخاطبان از طریق عکسبرداری از کارت‌های تجاری آنها.
  • تماس، ارسال ایمیل، پیامک یا مسیر روی نقشه به یک مخاطب به طور مستقیم از فایل مخاطب.
  • افزودن برچسب‌ها به اقدامات و کمپین‌ها از دستگاه همراه خود، جست‌وجوی برچسب‌های موجود یا ایجاد برچسب‌های جدید و افزودن آنها به مخاطبان.
  • مشاهده، تکمیل و ایجاد کارها حین سفر. کار روی پروژه‌ها از راه دور.
Fantastical 2

Fantastical 2

فانتاستیکال یک اپلیکیشن تقویم مشهور است که قابلیت‌هایی مانند یادآور، نمای هفتگی و غیره دارد. جان گروبر از دارینگ فایربال درباره این ابزار می‌گوید: «این اپلیکیشن فوق‌العاده کار می‌کند، ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد و اکنون با یادآورهای آی‌او‌اس یکپارچه‌سازی می‌شود. فانتاستیکال۲ بهترین ابزار تقویم برای کسب‌و‌کارها‌ست.»

جیم دارلیپل از لوپ نیز این ابزار را یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها می‌داند. آی‌مور نیز درباره این ابزار چنین گفته است: «فانتاستیکال ۲ نه‌تنها بهترین اپلیکیشن تقویم در آی‌او‌اس، بلکه بهترین اپلیکیشن یادآور نیز است.»

کافی است برنامه خود را وارد کنید تا این ابزار برنامه‌ها را برای شما زمانبندی کند. حتی می‌توانید درباره جزئیات مربوط به یک رویداد یا یادآور حرف بزنید تا این ابزار بقیه کارها را انجام دهد.

از جمله قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یادآورها: مشاهده رویدادها و یادآورهای دارای تاریخ در فهرست اصلی، افزودن یادآورها به طور مستقیم از فهرست یادآورها یا صفحه رویداد جدید، تعیین تاریخ، ساعت و موقعیت مکانی، ایجاد یادآور تنها با گفتن «یادآور»، «کار»، «به یاد من بینداز»، رویدادهای تکراری از قبیل سومین پنجشنبه هر ماه، هر آخر هفته، آخرین چهارشنبه ماه و غیره، ایجاد هشدار با عباراتی مانند «فردا ساعت ۳ به من یادآوری کن»، «از یک ساعت قبل به من هشدار بده»، یا «ساعت ۳ هشدار بده»، اطلاعات جدید رویداد، اعم از نقشه برای نمایش موقعیت مکانی رویداد و گزینه‌های رویدادهای تکراری، یک نمای هفتگی از رویدادها.
  • به‌روز‌رسانی اپلیکیشن پس‌زمینه امکان قرار گرفتن رویدادها، یادآورها و هشدارها را در فانتاستیکال ۲ فراهم می‌کند حتی اگر شما اپلیکیشن را زیاد باز نکنید.
  • یک صفحه کلید بزرگ زمانی که رویدادها یا یادآورهای جدید ایجاد می‌کنید، ارائه دسترسی فوری به اعداد و نمادها برای تاریخ و ساعت
  • گزینه‌های روز تولد

ساده‌ترین و سریع‌ترین روش برای افزودن رویدادها و یادآورهای جدید، کافی است اطلاعات خود را وارد کنید یا از گزینه املا استفاده کنید تا کلمات شما به یک رویداد یا یادآور تبدیل شود.

Peek Calendar

اپل، ورج، تک‌کرانچ، وایرد، نکست وب، فست کامپانی، لایف‌هکر و بسیاری از رسانه‌ها و مجلات برتر درباره اپلیکیشن پیک صحبت کرده‌اند و آن را یکی از ابزار تقویم برتر معرفی می‌کنند.

پیک یک تقویم ساده و سریع برای آیفون است. این ابزار طراحی نوآورانه‌ای دارد و قابلیت‌های خود را به ساده‌ترین روش و بدون استفاده از داده‌های بیش از حد ارائه می‌دهد. در نتیجه کار با آن برای کاربران بسیار راحت خواهد بود.

از آنجا که زندگی افراد به ویژه افرادی که کسب‌و‌کارهایی راه‌اندازی کرده‌اند و کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارند، بسیار پرمشغله و استراس‌زا شده است، مدیریت زمان، مدیریت کارها و مدیریت کارمندان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

پیک به گونه‌ای طراحی شده ‌تا یک شیوه سریع، راحت و مطلوب را برای برنامه‌ریزی‌های کاری ارائه دهد. علاوه بر دیدگاه جدید، این ابزار به رابط کاربری، رفتارهای جدید را برای تعامل معرفی می‌کند. برای مثال، کافی است تلفن خود را تکان دهید تا رویدادهای پیک را مشاهده کنید.

قابلیت‌های اصلی این ابزار عبارتند از:

  • طراحی فرد‌محور و ساده: یک تجربه استفاده از تقویم کاملا متفاوت، یک رابط که واضح و مبتنی بر محتواست، نمای تایم‌لاین واحد، نمایش هفته: امروز، فردا و باقی روزها.
  • افزودن رویدادها: روش ساده و سریع برای افزودن رویداد و ویرایش آنها، تلنگر و فشار روی هر روز برای افزودن یک رویداد جدید، تنظیم زمان شروع و پایان رویداد، تنظیم زمان شروع رویداد با ۲ بار تلنگر‌زدن یا کشیدن، تنظیم زمان پایان رویداد با کوچک‌کردن اندازه نوار.
  • استفاده از حرکات تعاملی: تکان‌دادن تلفن برای مشاهده پیشنهادها‌ درباره رویدادها، کشیدن انگشت به سمت راست برای مشاهده مدت زمان و موقعیت مکانی رویدادها.
  • قابل سفارشی‌سازی و انعطاف‌پذیر: همگام‌سازی با تمام تقویم‌های خارجی که از این تقویم پشتیبانی می‌کنند مانند آی‌کلاود، گوگل کلندر و اکسچنج، تم‌های رنگی مختلف، صدای کنترل‌شده و بازخورد از طریق لرزش، هشدارهای یکپارچه‌سازی‌شده، گزینه شروع هفته، پشتیبانی از منطقه زمانی.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.