تجارت کفش‌و‌پوشاک و انبارداری با کمک اپلیکیشن

0

 

  • Clear Spider

کلیر اسپایدر یک راهکار مدیریت موجودی، سفارش و ارسال مبتنی بر فضای ابری برای کسب‌و‌کارهای متوسط و شرکت‌های چند‌ملیتی بزرگ است. این راهکار به طور خاص برای کسب‌و‌کارهایی با شرایط پیچیده و نیازهای صنعتی خاص مناسب است. راهکارهای کلیر اسپایدر مبتنی بر فضای ابری و جمعی هستند که به کاربران مختلف از سازمان‌های متفاوت امکان می‌دهد موجودی خود را در سراسر دنیا مشاهده و مدیریت کنند. قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارتند از: موجودی مدیریت‌شده توسط فروشنده، موجودی مدیریت‌شده توسط مشتری، مدیریت سفارش، تولید، انبار و ارسال‌ و نیز یکپارچه‌سازی. این محصول به مدیران انبارها اطلاعات زمان واقعی را درباره میزان موجودی و وضعیت آنها ارائه می‌دهد‌ و بلافاصله کمبود موجودی را اطلاع می‌دهد تا به سرعت به آن رسیدگی شود. وقتی موجودی در انبار به یک حداقل سطح تعریف شده یا «نقطه سفارش مجدد» می‌رسد، این نرم‌افزار بلافاصله شروع به خرید سفارش می‌کند. این قابلیت خودکار به مدیران کمک می‌کند تا زمان کمتری را صرف محاسبه اقلامی کنند که باید سفارش داده شوند. کلیر اسپایدر به دسته‌بندی محصولات بر حسب نام، توضیحات‌ و گروه کمک می‌کند. می‌توان فیلدهای دیگری را نیز اضافه کرد برای مثال یک تولیدکننده پوشاک می‌تواند فیلدهای اضافی را برای جداسازی موجودی بر حسب اندازه، رنگ و غیره ایجاد کند. تهیه گزارش و تجزیه و تحلیل نیز از دیگر ویژگی‌های این ابزار است که موجب تهیه تحلیل‌ها، نمودارها و جداول ماهانه یا سالانه می‌شود. کاربران می‌توانند درباره صورتحساب‌ها، تاریخچه پرداخت صورتحساب، ارزش موجودی، خلاصه موجودی، تراکنش‌ها‌ و غیره گزارش تهیه کنند. به مشتریان و تامین‌کنندگان می‌توان شناسه‌های کاربر داد تا به سیستم سلف سرویس دسترسی داشته باشند. با تهیه روزانه نسخه پشتیبان و امنیت بالا در رمزگذاری و ایمن‌سازی داده‌ها، کلیر اسپایدر به خوبی از اطلاعات مشتریان محافظت می‌کند. بیش از ۱۰۰هزار شرکت اعم از هوندا، نستله و کوکا کولا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. قابلیت‌ها و ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن عبارتند از:

 اسکن بارکدها

 موجودی سریال‌بندی شده

 تایید هویت اقلام بازگردانده شده

 صورتحساب

 گزارش و تجزیه و تحلیل

 

  • ChannelApe

چنل ایپ یک راهکار مدیریت تجارت الکترونیک و موجودی برای صنعت کفش و پوشاک است که به کاربران تجارت الکترونیک، فناوری اطلاعات، بازاریابی و فروش کمک می‌کند داده‌های مربوط به مشتریان، سفارش‌ها و استرداد کالا را با استفاده از طیف وسیعی از قابلیت‌ها مدیریت کنند. به عنوان یک راهکار مبتنی بر وب، چنل ایپ به کاربران انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد تا کانال‌های فروش را مدیریت کرده و کارها را از هر دستگاه متصل به اینترنتی انجام دهند. چنل ایپ به کاربران امکان می‌دهد تا سیستم‌های داخلی خود (فروشنده، تامین‌کننده‌ و غیره) را به کانال‌های فروش مانند آمازون، ای‌بی، شاپیفای و غیره وصل کنند و به آنها اجازه می‌دهد تا داده‌ها را از تمام این سیستم‌های متصل از یک پلتفرم مرکزی مدیریت کنند. چنل ایپ از یکپارچه‌سازی چندگانه پشتیبانی می‌کند و در نتیجه کاربران می‌توانند با بازار کار، تامین‌کننده و اپلیکیشن‌های سبد خرید مانند آمازون، والمارت، بیگ کامرس، تارگت، زاپیر و غیره در ارتباط باشند. یکپارچه‌سازی چنل ایپ به گونه‌ای طراحی شده تا به کاربران در مدیریت کاتالوگ محصولات، موتور قوانین، روند سفارش و تحویل کمک کند. ماژول این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا سفارش‌ها را از چندین مشتری دریافت کنند و روند سفارش را به طور آنلاین و خودکار انجام می‌دهد. فناوری استفاده شده در این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا بهترین نرخ، پیک و خدمات را اتوماسیون‌سازی کنند. تایید آدرس تعبیه شده نیز اطمینان حاصل می‌کند که بسته‌ها به نشانی درست تحویل داده می‌شوند. فناوری EDI نیز به کاربران کمک می‌کند تا به آسانی و با دقت داده‌های سفارش خرید، موجودی، کاتالوگ و غیره را دریافت کنند.

ویژگی‌های اصلی این ابزار به شرح زیر است:

 کاتالوگ محصول واحد

  موتور قوانین مربوط به قیمت‌ها و کمیت

 مدیریت چندکاناله

 یکپارچه‌سازی شخص ثالث

 یکپارچه‌سازی تجارت الکترونیک

 مدیریت تجارت الکترونیک

 مدیریت نرخ خرید

 تایید آدرس

 پیگیری موجودی

 مدیریت دسته‌بندی

  • Prescreen

پری اسکرین یک سیستم استخدام الکترونیک و پیگیری متقاضی مبتنی بر فضای ابری است که به استخدام‌کنندگان کمک می‌کند آگهی شغلی را در تمام پورتال‌ها و تابلوهای استخدامی منتشر کنند. این نرم‌افزار طیف وسیعی از قابلیت‌ها را ارائه می‌دهد اعم از قالب توضیحات درباره شغل، یکپارچه‌سازی با سیستم‌های شخص ثالث، تهیه گزارش و ارتباط مرکزی.

پری اسکرین به استخدام‌کنندگان کمک می‌کند تا آگهی‌های شغلی را در کانال‌های آنلاین و آفلاین منتشر کرده و تمام تقاضانامه‌ها را جمع کرده، داده‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند. این راهکار از فناوری تطابق برای شناسایی نامزدهای مناسب با مشاغل استفاده کرده و نامزدها را به طور آنلاین از انتخاب آنها مطلع می‌کند. این نرم‌افزار به متقاضیان کار کمک می‌کند تا حساب‌های شخصی را در صفحه وب مشاغل شرکت ایجاد کنند تا در وقت و انرژی برای درخواست تقاضا صرفه‌جویی شود. متقاضیان می‌توانند از طریق تلفن هوشمند و تبلت‌ نیز برای مشاغل تقاضا دهند. پری اسکرین قابلیت‌های دسترسی و رمزگذاری ۲۵۶ بیتی را برای حفاظت از اطلاعات نامزدها ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار یک ماژول ارزیابی یکپارچه نیز ارائه می‌دهد که به اجرای آزمون‌ از متقاضیان و نامزدها کمک می‌کند. تیم استخدام‌کننده می‌تواند مجموعه‌ای از نامزدهای موجود در فهرست انتظار تهیه کرده و اعلان‌ها را درباره وضعیت آنها ارسال کنند. این اپلیکیشن ابزارهای تهیه گزارش را نیز به منظور مدیریت روند استخدام و استخراج گزارش‌های منظم درباره ساختار فرایند، فعالیت‌های تیم استخدام‌کننده و آمار تقاضانامه ارائه می‌دهد. این ابزار بیش از ۴۵۰۰ مشتری در اروپا دارد. مشتریان اصلی این ابزار عبارتند از: لوماس، بلک‌انددکر، یونی کردیت بانک اتریش. از بین ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پیگیری متقاضی

 مدیریت استخدام

 یکپارچه‌سازی وب‌سایت

 پرسش‌های سفارشی

 قالب‌های پروژه

 تابلو مشاغل

 یکپارچه‌سازی همراه

 ارزیابی مهارت‌ها

 کنترل دسترسی کاربر

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.