تاثیر تبلیغات آنلاین و آفلاین در کنار هم

0

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با دیدن یک بیلبورد تبلیغاتی، سریعاً نام برند تبلیغ‌شده را در گوشی هوشمند خود جست‌وجو کرده‌ باشید یا اینکه حین تماشای یک برنامه تلویزیونی، در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌های پشت صحنه بگردید و بخواهید که هیچ موردی را از دست ندهید. در چنین مواردی است که روابط میان تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین و راهکارهای تبلیغاتی آفلاین محسوس است و متوجه می‌شوید به چه میزان روی یکدیگر تاثیر مثبت می‌گذارند.

اگر در مورد روابط بسیار قوی این دو قانع نشده‌اید، لازم است کمی از اعداد و ارقام مستند مربوط به این موضوع مهم مطلع شوید:

وقتی فردی هم از فضای آنلاین و هم به واسطه تبلیغ تلویزیونی هدف‌گیری می‌شود، ۱۶ درصد نرخ تبدیل بیشتری (نرخ فروش) پدید می‌آورد.

۵۱ درصد افراد قبل از خرید فیزیکی، در فضای آنلاین تحقیق می‌کنند.

۵۰ درصد فروش‌های حضوری به خاطر تاثیر بازاریابی آنلاین روی افراد صورت می‌گیرد.

البته آمار و ارقام مربوط به میزان تاثیرگذاری بازاریابی آنلاین و راهکارهای آفلاین بر هم به اینجا ختم نمی‌شود. بیشتر بدانید »البته آمار و ارقام مربوط به میزان تاثیرگذاری بازاریابی آنلاین و راهکارهای آفلاین بر هم به اینجا ختم نمی‌شود.

اجرای راهکارهای تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین، به کسب‌وکارها کمک می‌کند اطلاعات بیشتری به مخاطب خود ارائه دهند و فرد کاملاً از امکانات محصولات و خدمات مطلع شود.

به همین دلیل خیلی از کسب و کارها سراغ پیشبرد موازی کمپین‌های آفلاین با آنلاین می‌روند. چنین رویکردی میزان اثرگذاری کمپین‌های تبلیغاتی را چندین برابر می‌کند. زیرا کسب‌وکارها به کمک راهکارهایی چون تبلیغات چاپی، محیطی و تلویزیونی، عموم مردم را هدف‌گیری می‌کنند و به برندسازی می‌پردازند و در کنار این راهکارها، برای اثرگذاری و افزایش میزان فروش، از تبلیغات آنلاین استفاده می‌کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.