بهترین زمان برای ارسال پست در رسانه های اجتماعی

0

بهترین زمان برای ارسال پست در رسانه های اجتماعی زمانی است که افراد مورد نظر شما در شبکه هستند. در اینجا به اطلاعاتی درباره بهترین زمان ارسال پست در شبکه های اجتماعی از قبیل LinkedIn و Instagram می پردازیم. این اطلاعات از چندین منبع به دست آمده اند که شامل موارد زیر می شوند:

داده های تحقیقاتی و جمع آوری شده Neil Patel در Quick Sprout

تحقیقات جمع آوری شده Elle & Co

تحقیقات جمع آوری شده SurePayroll

تحقیقات جمع آوری شده Huffington Post

تحقیقات جمع آوری شده Fast Company

تحقیقات TrackMaven

تحقیقات جمع آوری شده Chron

چه زمانی باید در LinkedIn پست گذاشت؟

بهترین زمان ارسال پست در اواسط هفته ساعت ۵-۶ بعد از ظهر است. روز سه شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح. سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح، ۱۲ ظهر و ۵-۶ بعد از ظهر.

طبق Quick Sprout، بهترین روزها برای ارسال پست در LinkedIn در طول هفته های کاری و ترجیحاً سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه است. بیشترین تعداد کلیک ها و اشتراک گذاری ها در روزهای سه شنبه انجام می شوند. بر اساس گفته Elle & Co.، بهترین روزها برای ارسال پست سه شنبه و پنج شنبه بین ساعات ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح و ۵ تا ۶ بعد از ظهر است. در Huffington Post آمده است که افراد بهتر است در طول ساعات کاری در روزهای سه شنبه تا پنج شنبه پست های خود را ارسال کنند. به علاوه گفته می شود که روز سه شنبه ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح بیشترین کلیک ها و اشتراک گذاری ها را به خود اختصاص داده است. بدترین زمان ارسال پست در LinkedIn بین ساعات ۱۰ شب تا ۶ صبح است.

همچنین در Fast Company آمده است که بهترین زمان هنگام ظهر و نیز بین ۵-۶ بعد از ظهر و بدترین زمان بعد از ۸ شب است. طبق تحقیقات Chron، بهتر است پست ها در اوایل عطر از ساعت ۵-۶ بعد از ظهر ارسال شوند. بهترین روزها نیز اواسط هفته از روز سه شنبه تا پنج شنبه است. همچنین روزهای بعد از تعطیلات هفتگی برای ارسال پست مناسب نیستند.

چه زمانی باید در Instagram پست گذاشت؟

مخاطبان Instagram در تمام طول روز از این برنامه استفاده می کنند. فقط ممکن است در روزهای بعد از تعطیلات آخر هفته از میزان توجه آنها به این برنامه کاسته شود.

دوشنبه و پنج شنبه در هر ساعت به غیر از ۳-۴ بعد از ظهر.

ویدئوها هر روز در ساعت ادامه مطلب را فردا صبح در هفته نامه شنبه یا شنبه مگ بخوانید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.