برنامه گوگل برای کارمندان در بازنشستگی

0

شرکت گوگل حامی یکی از بهترین برنامه‌های موجود شناخته‌شده توسط شرکت برایت اسکوپ (BrightScope) در چند سال اخیر است. در حقیقت گوگل رتبه دوازدهم را در میان لیست برترین برنامه‌های شناخته‌شده توسط برایت اسکوپ برای دوسال پیاپی به خود اختصاص داده است. هرچند رتبه گوگل در این دوسال تغییر نکرده ‌اما این شرکت به صورت مداوم در حال تغییر و ارتقای این برنامه است.

  •  جزئیات برنامه بازنشستگی

برنامه ذخیره  سرمایه گوگل تا به امروز رشد چشمگیری داشته است به‌طوری که این برنامه با ذخیره سرمایه‌ای به ارزش ۴.۸میلیارد دلار در بین ۲۵۰برنامه برتر شرکت‌های آمریکایی قرار گرفته است. این یک رشد چشمگیر بود که از اواخر سال ۲۰۰۹ آغاز شد؛ هنگامی که این برنامه تنها یک‌میلیارد دلار توانایی کمک به شرکت گوگل را داشت. این رشد سریع مرهون کمک ۳۵هزار عضو فعال این برنامه و همچنین خود شرکت گوگل است. در سال ۲۰۱۴ و در حالی که توانایی کمک اعضای حاضر در این برنامه برابر با ۵۶۰میلیون دلار بود توانایی گوگل تنها مبلغ ۲۵۰میلیون دلار بود. مقدار ذخیره کلی سرمایه در این برنامه و در سال ۲۰۱۴مبلغی حدود ۹۵۰میلیون دلار گزارش شده است. در سال‌های گذشته مقدار سود به‌دست آمده از این برنامه رو به افزایش بوده است. از ۲۴میلیون دلار در سال ۲۰۰۹ به بیش از ۱۰۰میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ رسیده است. با درآمدی حدود یک‌میلیارد دلار در سال، برنامه  عملی گوگل از هر برنامه دیگری تاثیرگذارتر بوده است.

  •  شرکت فراهم‌کننده خدمات گوگل

از سال ۲۰۰۸ گوگل با شرکت ونگارد (Vanguard) قرارداد بست تا نگهبان، متولی، حافظ اطلاعات و امین شرکت گوگل باشد. به دلیل پایین‌بودن نرخ‌های موجود در برنامه و بازگشت طولانی‌مدت سرمایه آن که توسط ونگارد صورت می‌پذیرد، گوگل پیش‌بینی کرده در آینده سال‌های زیادی را با ونگارد در همکاری به‌سر ببرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.