بخش رقابت استارتاپی نمایشگاه INOTEX-2018 با عنوان INOTEXpitch در ۴ شهر بزرگ ایران برگزار می‌شود

0

نمایشگاه INOTEX-2018 طی ۳ روز از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در مجتمع نمایشگاهی گفتگو دایر خواهد شد. یکی از بخش‌های جانبی این نمایشگاه بخش رقابت استارتاپی (INOTEXpitch) است.

مرحله اولیه این رقابت‌ها، در خرداد و تیرماه (ماه ژوئن سال ۲۰۱۸) در ۴ شهرایران (تهران، اهواز، شیراز و مشهد) برگزار خواهد شد.

افرادی که برای شرکت در این رویداد ثبت نام آنلاین انجام دهند پس از داوری اولیه بر روی ایده‌هایشان می‌توانند به مرحله حضوری راه پیدا کنند. تیم‌های راه یافته به مرحله حضوری در هر یک از شهرهای محل برگزاری مجموعاً ۱۰ دقیقه (۵ دقیقه ارائه و ۵ دقیقه پرسش و پاسخ داورن) فرصت خواهند داشت که ایده یا استارتاپ خود را معرفی کنند.

در پایان این رویداد از هر شهر ۲ تیم برای حضور در رویداد نهایی تهران که هم‌زمان با نمایشگاه اصلی در تاریخ ۱۶ تیرماه برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند. ضمن این‌که به تیم منتخب اول هر سه شهر کمک هزینه سفر به تهران نیز پرداخت می‌شود.

 در مرحله نهایی نیز قوانین ارائه ۱۰ دقیقه‌ای حاکم خواهد بود و در این مرحله ۳ تیم منتخب جوایز ۸ میلیون ، ۵ میلیون و ۳ میلیون دریافت خواهند کرد. همچنین با توجه به حضور سرمایه‌گذاران در مرحله نهایی رویداد INOTEXpitch امکان مذاکره و جذب سرمایه برای ایده‌های برتر فراهم خواهد بود .

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۹۰۲۷۸۳ با دبیرخانه رویداد تماس حاصل نمایند و یا در تلگرام با آی‌دی @rooydonepr در ارتباط باشند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.